Citat:
Ursprungligen postat av kamouflagekorv
Denna rapport är bara bullshit till att börja med. Spice är sannerligen inte nyttigt för dig men inte alls så pass farligt som TS vill påstå.
Alla rökmixar innehåller research chemicals som liknar THC. När dessa research chemicals blir olagliga kommer det nya och då byter de namn på mixarna.
Hahha håller med, hur fan kan denna tråd ha 35 sidor? Helt efterbliven trådstart. Det är inte en blandning örter som ger ruset, det är ju cannabinoiderna. Att man hittar rester av lösningsmedel och skit är inte för att det är lösningsmedlen som ger ruset utan för att man ju använder lösningsmedel för att blanda in cannabinoidpulvret med rökmaterialet.
Citat:
Ursprungligen postat av gelgz
Jag vet inte vad denna studie är grundad på. Men Spice kan ju egentligen innehålla exakt vad man vill att det ska innehålla.. har hört att viss Spice har innehållit spår utav Meth (Metamfetamin). Man kan säkert blanda det med vanligt kokain med ska ni se.
Så beroende på hur skadligt det är beror nog på vad man har haft i det. Därför blandar jag bara mitt eget så man är säker att man inte får allt för skadliga ämnen i sitt röka.
Att man hittat spår av meth är inte konstigt. Räcker med att förvara spicet i en påse där man haft meth tidigare, vilket inte alls är ett otänkbart scenario. Inte fan kan du dra slutsatser om att folk blandar i skitdyr meth och kola i spice
Var en flaska på xtcdata för ett tag sedan som innehöll lsd, ketamin och mdma. Betyder det att folk säljer nån jävla häxblandning av de tre drogerna? Nej för att inaktiva små spår av mdma och ketamin pga att någon förvarat det i flaskan tidigare.