2008-11-18, 22:31
Medlem
Alkoligists avatar
låter gött!,, nu måste man ju testa bara för de
Citera
2008-11-18, 22:33
Medlem
t0rsks avatar
Spice är ändå inget speciellt.
Citera
2008-11-18, 22:33
Medlem
WaRs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jauza
http://translate.google.com/translate?u=http%3A%2F%2Fusualredant.de%2Fdrogen%2 Fspice-gefaehrlicher-als-klebstoff-schnueffeln.htm l&hl=sv&ie=UTF-8&sl=de&tl=sv

Detta är den gamla rapporten, ska se om jag hittar den nya rapporten någonstans! Har den på datorn men vetinte vart.

Wow, en piercad haschtomte till bloggare med Ronald McDonalds-frilla, vilken objektiv och pålitlig källa. Bara det faktum att han själv vill att folk ska acceptera hans bruk av cannabis samtidigt som han skriver att "Spice måste motarbetas" säger ju en hel del om hur vettig han är...
Citera
2008-11-18, 22:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LiquidSwords
Jo precis... reagerade också på det. Osmart värre..
Som sagt, det är inte det lättaste att översätta en tysk analys. Det skulle inte förvåna mig om dem har tillsatt denna envärdiga alkohol.
Citera
2008-11-18, 22:34
Medlem
Hånad & Sågad tills dess att källan framkom ;D

Jag röker inte spice, tycker inte det är värt insatserna att stoppa i sig något som inte är testat!
Citera
2008-11-18, 22:35
Medlem
Nu kanske folk slutar brukar skiten? Det är som sagt inte ens bra jämfört med andra mixar.
Citera
2008-11-18, 22:36
Medlem
Känner att jag måste tillägga att det inte är denna kille som har gjort denna analys, utan han har skickat in spice för analysering.
Citera
2008-11-18, 22:39
Medlem
Thalassas avatar
Jag är fullständigt ointresserad av huruvida denna analys är korrekt eller inte, skulle aldrig i min vildaste fantasi få för mig att pröva något så bisarrt som spice.

Däremot började min omotionerade skrattmuskulatur ömma rejält när jag läste detta "Allting som är konstgjord är inte bra för kroppen",

Var har du hittat detta fantastiska ordspråk?

F ö lockade ordet Hexanal också fram några gutturala läten som påminde om skratt.

Stort tack för välbehövlig glädje denna urtrista novembertisadag.
Senast redigerad av Thalassa 2008-11-18 kl. 22:46.
Citera
2008-11-18, 22:39
Medlem
Piratenpeppes avatar
Känns som att detta inte riktigt stämmer. Har hört att man redan gjort sådana här analyser utan att hitta något udda...
Citera
2008-11-18, 22:40
Medlem
Macgarvers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WaR
Jo jag har hört att det går skitfint att röka etanol... Vore kul med lite källor på det du skriver, särskillt när du skriver att det är etanolen och aromämnena i spice som gör att man blir hög... Och att saker skulle vara dåliga för att de är "konstgjorda"

Har för mig att det aktiva ämnet i spice är en THC-analog.

Det verkar nog lite troligare ja. Källan TS angav är vanlig skrämseldynga.
Citera
2008-11-18, 22:40
Medlem
pwrs avatar
när slutade lösningsmedel vara flyktiga?
Citera
2008-11-18, 22:43
Medlem
WaRs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jauza
Känner att jag måste tillägga att det inte är denna kille som har gjort denna analys, utan han har skickat in spice för analysering.

Men det är ju hans kommentarer (eller är det dina?), som dessutom är grovt felaktiga. En lista med namn på substansers kemiska namn säger ingenting för en person som inte är införstådd med kemi och biologi (utan objektiva källor). Dessutom försöker han att använda sina totalt felaktiga slutsatser som argument emot Spice, för att han själv gillar cannabis istället. Hur han tänker vettefan, men han verkar inte vara den skarpaste kniven i lådan så att säga...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in