Citat:
Ursprungligen postat av 503
Nej, men på 25 år så torde man ha haft det på sig åtminstone en gång.
Det beror väl helt på vad han gör?
Citat:
Jo, men som TS även skriver så säger de inte så mycket annat än så.
Vad är det som då utesluter möjligheten att de helt enkelt snackar skit, eller att "jobba inom militären" blivit en enkel förklaring som hängt kvar sedan TS med eventuella syskon var små?
Så du tror inte att han jobbar inom FM?
Citat:
Tycker åtminstone det låter mer troligt än att han sedan 25 års ålder besitter en topphemlig, civil befattning inom försvarsmakten som inte en kotte här inne någonsin hört talas om, eller för den delen kan lista ut vad den innebär.
Så du tror att han jobbar inom FM?
Citat:
Jag har aldrig flugit ifrån vare sig Arlanda eller Bromma, så det kan jag inte svara på.
Men såvida nollåttorna inte reser på något för omvärlden helt annorlunda vis, så antar jag väl att man kan mellanlanda på andra destinationer.
Så du tror att det är mer sannolikt att han alltid åker från Bromma när han ska till Iran för att han åker någon annanstans först där han gör någonting, och sen vidare därifrån till Iran? Om Bromma inte har en linje till Iran så spelar det ingen roll hur många gånger man mellanlandar, då kommer man inte komma dit om man inte byter flyg någonstans. Det innebär alltså att du tror att han alltid åker någon annanstans först och byter där snarare än att han åker direkt till Iran?