2008-11-18, 14:58
Medlem
Carl Serungs avatar
Det här låter lite konstigt,men jag har på senaste tiden noterat att det ploppar upp nya användare som svampar ur jorden. Eftersom FB b la har en tråd om fina flickor på bilddagboken, nån tråd om nåt forum för opererade tuttar, så är det alltid en viss del användare som inte kan "vara incognito".

B la så kan man läsa kommentarer som "tar du den i tvåan" "FB was here" osv bara för att någon FBanvändare vill lämna ett avtryck efter sig.

Tror ni att några slår sig ihop och tänker "nu skall vi få så många som möjligt från detta tutt-forum att regga sig på FB för att trolla/skapa totala skittrådar".? Eller vad har ni för tankar? För dom kan ju knappast undgått alla FB trådar...

Fritt fram för diskussion!
Mvh
Docent Carl Serung
2008-11-18, 15:53
Medlem
Ful Fisks avatar
Det lär väll inte vara omöjligt att vissa kommer hit för att dom är irriterade. Men sen så brukar det väll aggressionerna plana ut och dom blir som vem som helst. Tycker inte det är någon märkbar förändring om man ser till de senaste åren i alla fall...
2008-11-18, 17:35
Medlem
chribsson2s avatar
Det finns alldeles säkert en hoper med användare som inte vill FB:s bästa, men om det sker någon form av bashning i organiserad form är jag osäker på. Den gamla klassikern med bannade användare som återvänder med bitterhet i bagaget och börjar posta anklagande trådar i detta subforum är däremot ett påtagligt problem.
2008-11-18, 22:19
Medlem
Gabriel Knights avatar
Min uppfattning är att de flesta som reggar sig här gör det för att ge igen mot själva etablissemanget, staten och dess idiotiska myndigheter och politiker som inte lyssnar på folkets vilja. Som jag förstår det är tanken med FB att det är en del av en rebellisk subkultur där oliktänkande ska kunna komma till tals och visa sitt missnöje med hur samhället har utvecklats. sedan finns det ju tyvärr ungdomar som inte ens förstår vad ordet rebell betyder och bakgrunden till varför FB startade och finns och det är beklagligt förståss men det är tyvärr också etablissemangets fel eftersom de hela tiden vill kväva alla oliktänkandes rätt att yttra sig i samhället och bli historielösa zoombies som bara arbetar som slavar och på kvällen sitter vid tvn
Senast redigerad av Gabriel Knight 2008-11-18 kl. 22:23.
2008-11-21, 19:52
Moderator
tobess avatar
Möjligtvis passar denna tråd i övrigt, men mest troligt laidback.

FB-tråd är det inte i vilket fall som.

*klick*

/Moderator

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in