Skulle också se om det är nån som har bra koll på vilken som står sig bäst, kvalitetsmässigt av alla Europeiska avarter?
Ja, det är just det den jag länkade till är. Som jag fattar det så är det en exakt kopia av den riktiga men för 220v.
Men kopian är inte tillverkad av Hitachi.
Ja, det är just det den jag länkade till är. Som jag fattar det så är det en exakt kopia av den riktiga men för 220v.
Men kopian är inte tillverkad av Hitachi.
Det låter ju toppen. Väntar med spänning på en recension!
Fairy mini wand är något ni bör kika upp! Den skall vara enligt väldigt många olika källor på nätet mycket bättre än Hitachi magic wand. Och tittar man på specifikationerna så snurrar motorn fler varv i minuten dessutom.
Det som jag tycker verka vara praktiskt med den är att den är mycket mindre än hitachin, så det blir mycket smidigare!
Beställde du från intimprylar.se då? Tycker 1700+600:- är lite väl ändå..?
Har sett mer eller mindre samma produkter i fyndlådor på loppis för ~20 spänn..
Dom har höjt priset nu, men jag gav 1600+500. Riktigt dyrt men känns som en riktigt bra produkt och kommer säkert vara värt varje krona.
Vi har tidigare haft mycket olika billiga vibratorer och andra leksaker men har på sistonde kostat på med tex. lelos grejer. Det är som med det mesta, man får vad man betalar för...
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!