• 2
  • 3
2008-11-22, 16:53
Medlem
weed-mans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UZIdoesIT
Nu skall jag göra ett experiment.

Jag sitter och hinkar whiskey, skall sedan efter jag uppnått ett berusat stadie poppa några sonata. (50mg+)

rekomenderar starkt nasalt intag, då jag aldrig lyckats uppnå någon form av rus oralt, antar att den orala biotillgängligheten är flera ggr sämre än nasala... hur gick det då? fick du någon effekt? mvh
Citera
2008-11-24, 18:21
Medlem
UZIdoesITs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av weed-man
rekomenderar starkt nasalt intag, då jag aldrig lyckats uppnå någon form av rus oralt, antar att den orala biotillgängligheten är flera ggr sämre än nasala... hur gick det då? fick du någon effekt? mvh

Effekt är väl det minsta man kan säga.

Poppade 60mg (20X20X20 på ca 1 timma) och jag minns i princip ingenting efter det att jag svalde dom sista 20mg:en med ett glas vin.

Jag var iofs rätt tankad också, blev några glas vitt & rött + en hel del whiskey.

Hur som helst, vaknade 12 timmar senare med feeeet ångest.
Men jag hade inte gjort några extrema idiot-grejer, tror jag.
Som sagt, jag minns ej och experimentet utfördes ensam, i hem-miljö.
Citera
2014-11-12, 19:04
Medlem
Har ingen testat att röka sonata blandat med sub? Undrar om de kickar bättre då? Ska iaf testa ikväll.
Citera
2014-11-14, 00:07
Medlem
esants avatar
Kan Sonata "kicka"? Hur känns det isåfall?

För länge sedan hade jag den här hemma, och hade hört om att folk fick hallucinationer på att ta en högre dos sömnmedel. Jag blev sugen på att testa och beslutade mig för att ta fyra piller och se vad som hände.

Jag sa till mig själv att undvika sängen för att inte bara somna, och satte mig vid datorn och spelade alfapet på nätet. Minns att jag började hörselhallucinera för det lät som att jag förde en konversation med flera stycken personer. Vände mig om, men det fanns ingen där. Insåg att det satt i mitt huvud.

Fick även synhallisar. Stod framme vid fönstret och höll i persienngrejen och då var det som att hela väggen böjde sig inåt.

Mer än såhär minns jag inte. Tyckte att det hela var lyckat och försökte igen med samma dos, fast inget hände. Provade också med Stilnoct, men de spydde jag bara på. Det var bara vaga minnen och jag hade städat väldigt väl, men några mindre stänk hittade jag som kunde bekräfta min teori.

Det tråkiga är att även om man får det att hända något så är minnet så himla vagt på de här sömnpillren. Det gillar jag inte riktigt.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in