2008-11-14, 19:51
Medlem
blåhästs avatar
Jag känner att ångesten kryper på mig nu och jag har inga vänner att prata med just nu. Finns det något jag kan göra för att lindra detta? fy fan..
Citera
2008-11-14, 19:54
Medlem
Rakiis avatar
Har du benzodiasepiner hemma, någon förälder eller ring närmaste öppenvårdsmottagning för att prata av dig. Annars väntar du ut ångesten...
Citera
2008-11-14, 20:04
Medlem
Finanskrisens avatar
Välkomna din ångest.
Citera
2008-11-14, 20:13
Bannlyst
Försök fokusera på något annat, ta en promenad, en dusch eller läs en bok.
Ångesten sitter i hjärnan och även om det känns just nu så kommer det en dag i morgon också...ångesten kan inte skada dig fysiskt även om det kan vara förjävligt.

Ring 112 och be att få tala med jourhavande präst om det blir för illa.
Alt. ring psykvården i din kommun/landsting.

.
Citera
2008-11-14, 20:38
Medlem
blåhästs avatar
Det var tydligen inte så farlig den här gången, känner dock att lite ligger kvar men tror den snart är över. Varför har jag fått svårare att lita på människor, detta är förfan skit. Sedan jag fick dessa jävla panik ångest skiten i sommras har jag typ blivit helt fuckad i huvudet, typ har blivit känsligare på allt eller jag tror att allt har det värsta senariet bakom sig, låter fjantigt men så är det. Till exempel om jag inte får svar av någon på sms eller om jag ringer till någon, tror jag att dom hatar mig och sådär. Detta är jobbigt som fan sen förstår jag verkligen inte varför ångesten kan bara krypa på sådär.

Tack för svaren.
Citera
2008-11-14, 22:23
Medlem
blåhästs avatar
Tack för svaren.

Blev nått jävla fel lås tråden eller nått.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in