2019-02-23, 12:03
Medlem
Lttaste att gra crack med r ammoniak. Man tar en tunn matsked och lgger laddet sedan en skvtt ammoniak och eldar UNDER skeden till det blivit till en olja( oljan syns tydligt ) om det r bra kvalitet eller skrp. Nr man har oljan s tar du ett mynt eller nyckel t.ex och doppar ner i oljan och( fngar) upp oljan som stelnar till en sten. Tvtta sedan Stenen med lite vatten. Tillverka ett glas och lgg en liten sten (beroende) p tolerans ovan p askan p glaset. Tnd och hll inne rken s lnge du kan.

Men Akta fr precis som vissa skriver kan det frstra ditt liv och ekonomi fullkomligt🙄
Citera
2019-03-21, 00:52
Medlem
Hade behvt ett snabbt svar, hade bara tnkt prova koka lite crack, tnkte gra det i en sked bara lite snabbt. Vet i princip processen p hur det skall gras men undrar om det funkar att gra det med typ en 0.1-0.2g kokain haha, vet att detta r en vldigt liten mngd men redan dragit allt av kolan och r helt pank s kan inte kpa mer, tnkte mest gra det som en rolig grej bara fr att prova s ja undrar om detta funkar, skiter egentligen i om de r slseri och jag knappt fr ut ngot alls, bara en liten hit duger liksom! Undrade ocks om det finns ngot annat stt att rka frutom som jaga draken fr hottar inget folie ngonstans hr hemma. Snabbt svar uppskattas, vet att detta r slseri eftersom det r en liten mngd oxh liks bra dra de i nsan men bryr mig inte om den lilla mngden nd! Tack p frhand
Citera
2019-12-08, 18:48
Medlem
Ett enkelt stt att koka lite freebase och p s stt inte sitta o se pundig ut med sked o tndare. Man tar ett snaps glas 1 gram koks och till det blir det. 0.33gram bikarbonat och en matsked vatten. Rr om allt i snaps glaset o slng in den i mikron 15 till 20 sekunder. Beror p hur bra din mikro r. Nyare mikro rcker det med 15sek. Sen tar du ut snaps glaset.du tar nu en till matsked kall vatten o hller frsiktigt ner det i snaps glaset, rr ej om. Stoppa tillbaka det i mikron o kr 15sek till. Nu tar du ut snaps glaset stter in den i frysen 10min.
Nr du tar ut glaset s ska du nu ha en sten i bottnet av glaset. Fiska upp stenen med en mindre te sked eller dylikt du kan ocks hlla ut vattnet frsiktigt och stenen ska du lta torka p tidnings papper, aldrig p toalett papper eller dylikt.

Lycka till

PS.
prova frst med bara vatten att koka i din mikro 15sek. Om det kokar ver s tar du mindre tyob10sek. Viktigt att vattnet blir kokhett. Men det fr inte brja koka ver
Citera
2020-01-10, 04:04
Medlem
Rainbowmakers avatar
Hur mycket kan man ta utan att det blir farligt? Jag kokade 3 g riktigt bra Sverige cola, vet inte va det vgde nr det va frdigt, men det sg mer ut n vad jag trodde och nu r det lite svrt att lgga ifrn sig det och g och lgga sig... inga problem och dra i sig allt? Aldrig rkt crack frut, har rkt kokainbas och skjutit det ngon gng fr mnga r sedan och tycker alla stten har liknande rus, man sjunker ner i soffan och blundar, andningen blir tyngre och man bara lter det komma, absolut inte partysugen.

Jag kom p en grej nu, va inte riktigt meningen att jag skulle koka snt idag s det va ingen planering. Jag rker genom en glas shabong, hittade inget filter s anvnder swinto och blandar cracket med aska frn en cigg, vet inte riktigt varfr det blev swinto men har fr mig jag lst att man kan ha det. Men r det naturell swinto man skall anvnda, den jag har anvnt r snt som det blir ludder av, hur r det medlet att frbrnna och andas in??

Frvrigt s frstr jag inte hur man kan bli s torsk p det hr som man sett personer bli i USA, visst mr jag bra men inget tillstnd jag skulle vilja va i fr alltid. Trtt med ett falskt smile p lpparna skullle jag beskriva ruset snabbt.
Citera
2020-03-10, 14:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gbg413
har kpt 10 gram kola behver hjlp med att koka det till crack, var med en polare som gjorde men va s jvla vck p diverse substanser s jag fick inte med mig allt. han kokade lite t gngen p en sked,men kommer inte ihg vad det var som han la kolan i..tacksam fr hjlp
Koka upp laddet i ammoniak tills det smlter och flyter upp till ytan och r en klar substans, sen tar du toa papper och suger upp ammoniaken, men va frsiktig s inte cracket ker, med sen torka och smoka det blir renare n med bikarbonat, den r mer fr stora batches
Citera
2021-10-31, 18:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chinabox
Jtte bra. S det r bara att ta 50/50 cola/bikarbonat, lite vatten p en sked och sen elda lite under skeden. Och sen lta det stelna till en klump. r det rtt? Och sen brnna direkt p klumpen och suga upp rken med ett rr. Sen god jul? Hur mycket r fel av det jag nyss sa?:-P

Nejnejnej......du ska lgga hela bollen p en sked, tillstt max en tesked med vatten, ha i en NYPA bikarbonat och brja koka, antingen skeden ver spisen eller tndare under skeden, nr det sedan kokar/bubblar kan du chilla lite med tndaren och sedan koka lite lite till, lgg ned skeden och vnta i ca 30 sek sedan tar du en skruv som r platt p toppen s att sga och drar den i botten av skeden frn ett hll till de andra. P skeden kommer de nu brja samlas vita klumpar, hr gr du som du vill om du vill frska f upp mer frn skeden eller inte, det jag hade gjort r att stta skruven frsiktigt mot melitta papper (funkar bst) annars anvnd hushllspapper. Och tadaaaaa you are good to go.
Vill du sedan experimentera med att f ut fler kok n ett s fr du kika p hur mycket vatten som r kvar p skeden, r den helt torr tillstt pyttelite vatten och lika lite bikarbonat och gr om samma procedur.
Tacka mig sen
Citera
2021-10-31, 18:20
Medlem
flykick666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flawless666-1
Nejnejnej......du ska lgga hela bollen p en sked, tillstt max en tesked med vatten, ha i en NYPA bikarbonat och brja koka, antingen skeden ver spisen eller tndare under skeden, nr det sedan kokar/bubblar kan du chilla lite med tndaren och sedan koka lite lite till, lgg ned skeden och vnta i ca 30 sek sedan tar du en skruv som r platt p toppen s att sga och drar den i botten av skeden frn ett hll till de andra. P skeden kommer de nu brja samlas vita klumpar, hr gr du som du vill om du vill frska f upp mer frn skeden eller inte, det jag hade gjort r att stta skruven frsiktigt mot melitta papper (funkar bst) annars anvnd hushllspapper. Och tadaaaaa you are good to go.
Vill du sedan experimentera med att f ut fler kok n ett s fr du kika p hur mycket vatten som r kvar p skeden, r den helt torr tillstt pyttelite vatten och lika lite bikarbonat och gr om samma procedur.
Tacka mig sen

Fortstt koka frsiktigt istllet fr 30 sekunder tills kolat och bikarbonaten har blivit som en genomskinlig fettflck p vattnet och ta en sked p andra hllet och dutta och fr frsiktigt med metall-handtaget p "fettflcken" tills det brjar fastna och stelna i en klump. Upprepa tills du ftt upp allt, lgg klumpen p lite papper och vnta en minut tills den r torr frn vtska, lgg en bit p rent stll-ull (det fr du genom att elda ordentligt p en liten bit stll-ull frn typ maxi) i ett glasrr och hll den uppt och elda och dra. Du kan vinkla den frammt nstan direkt efter, den smlter in i ullen som en vtska typ s vinkla ner den sfort du hr att det brjar knppa frn biten du eldar. Har du inget glasrr s gr det som ndlsning att klippa isr en l burk elr lsk burk i en rektangel, rulla ihop och tejpa ihop den till ett rr och tejpa den s det inte lcker in luft. Tejpa inte med plast tejp om du vill gra detta crack-hack, ta sn mlar tejp elr vad det heter och stanna en liten bit frn hllet dr du lger in stl-ullen s du inte brnner p tejpen. Funkar mycket bttre n en flask-pipa och aska elr en methpipa.
Citera
2022-06-16, 13:39
Medlem
thxgivins avatar
En kompis till mig kokade crack genom att blanda vatten, kokain och bikarbonat p en sked som sedan placerades p en spisplatta med lgsta vrme. Det jag undrar r, vilka proportioner av framfrallt bikarbonat och kokain ska man ha fr optimalt resultat? 50/50? Att man sedan fiskar upp oljan med hjlp av en kniv eller liknande vet jag redan hur man gr, jag r bara lite osker p vilken ratio som gller.
Citera
2022-06-21, 10:37
Medlem
Jaggermeisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thxgivin
En kompis till mig kokade crack genom att blanda vatten, kokain och bikarbonat p en sked som sedan placerades p en spisplatta med lgsta vrme. Det jag undrar r, vilka proportioner av framfrallt bikarbonat och kokain ska man ha fr optimalt resultat? 50/50? Att man sedan fiskar upp oljan med hjlp av en kniv eller liknande vet jag redan hur man gr, jag r bara lite osker p vilken ratio som gller.
1/3 bakpulver r optimalt om det r rent kola. ]
Citera
2022-06-21, 11:20
Medlem
thxgivins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jaggermeister
1/3 bakpulver r optimalt om det r rent kola. ]

Och 2/3 ladd? Vet du om det finns ngon detaljerad guide p ntet? Helst en video men i skrift gr ocks bra. Jag misslyckades med mitt senaste kok och tnkte lsa p ordentligt infr nsta session fr att inte slsa mer kokain.
Citera
2022-06-21, 11:39
Medlem
Jaggermeisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thxgivin
Och 2/3 ladd? Vet du om det finns ngon detaljerad guide p ntet? Helst en video men i skrift gr ocks bra. Jag misslyckades med mitt senaste kok och tnkte lsa p ordentligt infr nsta session fr att inte slsa mer kokain.
1/3 bakpulver. Har du 1g ladda kr du med 0.3g bakpulver. Dela kokainet p 3, d fr du mngd bakpulver
Citera
2022-06-21, 13:22
Medlem
thxgivins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jaggermeister
1/3 bakpulver. Har du 1g ladda kr du med 0.3g bakpulver. Dela kokainet p 3, d fr du mngd bakpulver

Okej tack, fr info om krack (crack)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in