Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2008-11-14, 03:12
Medlem
Knarokuss avatar
Märk nu när jag skrivit en hel del inlägg de senaste dagarna att det är svårt att hålla koll på vilka ämnen man skrivit i.

Enda sättet jag känner till är att gå in på Snabblänkar>Min profil>Hitta alla inlägg av Knarokus och se skrolla genom.

Men det är så förbannat lätt att gå vilse där, om man har skrivit 20 inlägg i debatt X det senaste dygnet, och bland dom finns 1 eller 2 inlägg i debatt Z och Y. Och innan dess har man skrivit i trådarna A, B och C, men de har ramlat så långt bak i Hitta alla inlägg av Knarokus-raddan att man glömmer bort dom, trots att ämnena fortfarande är aktuella.

Så finns det någon funktion där man kan se de senaste trådarna man skrivit i, istället för alla ens senaste inlägg?

Så att det ser ut ungefär så här ist för så här.
Citera
2008-11-14, 03:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knarokus
Märk nu när jag skrivit en hel del inlägg de senaste dagarna att det är svårt att hålla koll på vilka ämnen man skrivit i.

Enda sättet jag känner till är att gå in på Snabblänkar>Min profil>Hitta alla inlägg av Knarokus och se skrolla genom.

Men det är så förbannat lätt att gå vilse där, om man har skrivit 20 inlägg i debatt X det senaste dygnet, och bland dom finns 1 eller 2 inlägg i debatt Z och Y. Och innan dess har man skrivit i trådarna A, B och C, men de har ramlat så långt bak i Hitta alla inlägg av Knarokus-raddan att man glömmer bort dom, trots att ämnena fortfarande är aktuella.

Så finns det någon funktion där man kan se de senaste trådarna man skrivit i, istället för alla ens senaste inlägg?

Så att det ser ut ungefär så här ist för så här.
Bra fråga..
Citera
2008-11-14, 04:25
Medlem
Du kan ställa in i "Kontrollpanelen" så du automatiskt prenumerera på alla ämnen du skriver i och då kan du på så sätt hålla bra och snabb koll på vad du skrivit i via "Snabblänkar"

En annan funktion som saknas som jag själv inte orkar göra en tråd om är en funktion där man kan se vem som citerat mig, jag vet att den finns på många andra forum och har alltid undrat varför den inte finns här.

Mycket smidigare än att behöva scrolla igenom alla sina prenumerationer för att leta om någon kanske har citerat nån av ens inlägg.
Citera
2008-11-14, 04:50
Medlem
Knarokuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boots&Braces
Du kan ställa in i "Kontrollpanelen" så du automatiskt prenumerera på alla ämnen du skriver i och då kan du på så sätt hålla bra och snabb koll på vad du skrivit i via "Snabblänkar"

En annan funktion som saknas som jag själv inte orkar göra en tråd om är en funktion där man kan se vem som citerat mig, jag vet att den finns på många andra forum och har alltid undrat varför den inte finns här.

Mycket smidigare än att behöva scrolla igenom alla sina prenumerationer för att leta om någon kanske har citerat nån av ens inlägg.
Ofan, skriver här nu för att testa funktionen...

edit: ja fungerade ju ok, får vara nöjd med det tackar.

edit2:
Dock borde de lägga till antal inlägg i prenumerationlistan!
Så man vet hur många som postat efter en osv. Plus att de där bilderna som ska visa info om nya poster etc inte fungerar fullt så bra (inte alls).
Senast redigerad av Knarokus 2008-11-14 kl. 05:02.
Citera
2008-11-14, 06:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knarokus
Plus att de där bilderna som ska visa info om nya poster etc inte fungerar fullt så bra (inte alls).

Ibland så visas trådar som att det är nya inlägg i fast det inte är det och så vidare, det är väl bara tekniska buggar och förmodligen något som våra mysteriska tekniker jobbar på.

Om du håller över den där symbolen "Thread_New" så ser du när du gjorde ditt inlägg i den tråden och på så sätt ta reda på hur många som postat efter.

Edit: Vad i helvete, tydligen inte... jag har för mig att det har varit så men jag är väl full eller nått.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in