Läs!
Ignatius: Judar är kända för att vara onda. Jag är bara här för att uthäva hämd, för det dom gjorde mot tyskland, bland annat. Jag kommer alltid att hata och bekämpa sionister och judar.
Och du, Ignatius., Jag är visst seriös. Man kan fortfarande vara seriös och hata folk, men jag hatar inte dom bara för att dom är annorlunda -- jag hatar dom för vad dom gör och har gjort. Du borde kanske studera judarnas historia lite mer innan du beger dig in i stora diskussioner. Du verkar faktiskt ochså helt OK, bortsett från din ignoranta syn på folk..Fattar inte varför folk inte inser att judar är livsfarliga.
P. Möllerström: Det går nog mycket väl att knäcka en Jude på mitten. Ja det är sant! Jag väger 60 kilo, jag började nyss träna -- men har typ motionstränat innan och körde BB från åttan till nian..men nu skall jag ta upp det igen, och verkligen köra på..Alla måste börja någon gång..Och jag kan säga dig att jag hade inte mycket till redskap när jag körde i åttan och nian..Hacka fan inte ner på andra bara för att dom nyss har börjat. Du är ju fan en skam.
Uppmuntra hellre folk till att börja, stötta dom, et cetra.
Tja, låt oss skipa skitsnacket från och med nu, så vidare ingen annan vill att det fortsätter..
MVH,
J "Die Mann mit der Panzerfaust" Andersson