Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2008-11-12, 21:44
Bannlyst
Hmm hur fan kommer det sej? Den senaste tiden verkar besöksrekorden slås vareviga kväll ! Kul men nån speciell anledning tycker man ju det borde vara ?

Finns säkert trådar om detta men jag hittar inga.
Citera
2008-11-12, 21:47
Bannlyst
Ptja..

Folket sitter väll och hänger här -> https://www.flashback.org/showthread.php?t=504987
Citera
2008-11-12, 21:51
Bannlyst
Haha vafan Ajja säkert kul om man inte fått murwa på ett tag. Men det är ju fan så mycket mer folk än det brukar vara i ALLA kategorier ?
Citera
2008-11-12, 21:54
Medlem
antagonistens avatar
Det brukar alltid dyka upp en massa besökare när någon kändis har gjort bort sig eller begått något brott.
Om du tittar på "heta ämnen" så ser du att denna tråd just nu har över 1,100 läsare, vilket är väldigt mycket med tanke på att andraplatsen bara har 180 läsare.
Citera
2008-11-12, 21:56
Medlem
Mandic!s avatar
Sen beror det väl på att så många 90-talister fått användning utav FB nuförtiden.
Citera
2008-11-12, 22:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av antagonisten
Det brukar alltid dyka upp en massa besökare när någon kändis har gjort bort sig eller begått något brott.
Om du tittar på "heta ämnen" så ser du att denna tråd just nu har över 1,100 läsare, vilket är väldigt mycket med tanke på att andraplatsen bara har 180 läsare.

Jovars det är ju jävligt sant typ samma när papa dee hamna i blåsväder, här får man ju direkt reda på vem det var och vad som hände etc 1.100 besökare är ju sjukt

Att alla kategorier får mer besökare genom detta kanske är ganska självklart när man tänker efter.

Vi har 90-talisterna att tacka för mycket! Jävla fin årgång det där.
Citera
2012-11-14, 22:23
Medlem
Guitarsmokes avatar
Jag minns när någon skrev ett inlägg i stil med:

"jag höjer inte på ögonbrynen längre när jag ser att det är 40k+ besökare"

På senare tid har FB börjat närma sig 50k gränsen och nu ikväll är vi där och nosar igen. Likadant i går, typ 52-53k besökare. Det känns symboliskt med 50'000. Det är en medelstor svensk stad som sitter och klickar runt på trådarna.

Antalet besökare måste ju ha ökat expansivt ända sedan forumet startades så snart, om ett år eller så, så får vi kanske se 60'000 som besöker stället en onsdagkväll.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in