• 1
  • 2
2008-11-14, 11:18
Medlem
ÅnkelGunnars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gondar
Hmm, men om han vill att hans fps mätare ska visa 100 fps, så ska han väll få göra det?! *grr* Frågan var inte " varför ska jag sätta på/av v-sync" ! Han ville bara veta hur man gör! Punkt slut!!:O
Fick han svar på sin fråga eller inte?
Citera
2008-11-14, 12:46
Medlem
rhymenocerouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gondar
Hmm, men om han vill att hans fps mätare ska visa 100 fps, så ska han väll få göra det?! *grr* Frågan var inte " varför ska jag sätta på/av v-sync" ! Han ville bara veta hur man gör! Punkt slut!!:O

Precis. Jag tycker faktiskt att den här tråden "tog slut" efter ditt första inlägg. Nu är det som du säger jag vill inte ha på V-Sync PUNKT.

Får iaf tacka dig för hjälpen en gång till!
Citera
2008-11-14, 13:07
Medlem
ÅnkelGunnars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rhymenocerous
Precis. Jag tycker faktiskt att den här tråden "tog slut" efter ditt första inlägg. Nu är det som du säger jag vill inte ha på V-Sync PUNKT.

Får iaf tacka dig för hjälpen en gång till!
Fast nu var det ju dels så att du inte vet vad du själv pysslar med eftersom du svamlar om gamla skärmar, och dels var det någon annan som faktiskt ville veta lite mer om vsync och vad tanken med det egentligen är, så tråden tog inte alls slut utan diskussionen fortsätter. Och nä, mods låser inte trådar bara för att TS fått svar om det visar sig att det finns fortsatt diskussionsunderlag.
Citera
2008-11-14, 13:54
Medlem
rhymenocerouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ÅnkelGunnar
Fast nu var det ju dels så att du inte vet vad du själv pysslar med eftersom du svamlar om gamla skärmar, och dels var det någon annan som faktiskt ville veta lite mer om vsync och vad tanken med det egentligen är, så tråden tog inte alls slut utan diskussionen fortsätter. Och nä, mods låser inte trådar bara för att TS fått svar om det visar sig att det finns fortsatt diskussionsunderlag.

Vad finns det för diskutionsunderlag? vad jag vill eller inte vill?
Citera
2008-11-14, 14:28
Medlem
ÅnkelGunnars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rhymenocerous
Vad finns det för diskutionsunderlag? vad jag vill eller inte vill?
https://www.flashback.org/showpost....31&postcount=9
Citera
2010-11-18, 14:23
Medlem
Haft samma problem engång i tiden, Du måste starta Nvidias kontrollpanel i anvancerad läget sedan så väljer du typ manage 3D settings tror jag det är. Sedan ser du typ Vertical Sync sen väljer du Force Off.

Hoppas detta löste problemet.

Wollsan.
Citera
2010-11-18, 15:24
Bannlyst
Vilket jävla tjafs då, h*n kanske bara vill ha av v-sync? så enkelt är det.
Själv kör jag med det av på CS, har fått för mig att det är bättre med 100 FPS än 60.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in