Använder senaste Firefox då, och ja - sen igår har jag haft huge probs. Varje gång jag stänger ner webbläsaren så försvinner alla lösenord osv. Alltså, varje gång jag startar internet går jag till exempel till Flashback så är jag inloggad, slipper skriva in lösenord osv. Samma sak med torrentleech, gmail, torrentbytes osvosv.
Men sen igår har jag fått skriva in allt på nytt, och varje gång jag stänger ner firefox så får jag göra om det!
Vad kan felet vara? sjukt irriterande! jag har kollat genom inställningarna, allt ser som vanligt ut :s
Verktyg--->Inställningar--->Sekretess, "Rensa alltid ut känslig data när Firefox avslutas", om den är ikryssad kan den, beroende på inställningarna, även radera dina lösenord.
Samma sak hände mig och efter att jag hade kikat runt lite så insåg jag att det var brandväggen som hade inställning att resa alla temp-filer i webläsaren.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!