2008-11-13, 07:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av General i götet
Hörde av några amerikaner att GROV svart skulle smaka vanilj och hubbabubba

Jag har testat Grovsnus Svart och Hubbabubba är väldigt långt från sanningen.

Produkten har mycket tobaksmak, dock finns det lite annat också, men detta förgyller bara.

För mig påminner smaken om en mustig cigarr eller möjligtvis piptobak av något slag. Mumsig är den i alla fall
Citera
2008-11-13, 15:51
Medlem
spännande. ni som har prövat både den nya general svart (inte onyx) och grovs svart, vilken tyckte ni var bättre och varför?
Citera
2008-11-13, 16:13
Medlem
Pais avatar
Citat:
Ursprungligen postat av azerbadjan
En kamrat till mig jobbar på swedish match, jag "fick" 12 stycken dosor grov svart som ett smakprov. Egentligen hade det skett ett leveransfel och dom åkte ner i min ficka för en billig peng

vet du när dem lanseras? annars kan du ju fråga din kompis.
Citera
2008-11-13, 20:29
Medlem
azerbadjans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pai
vet du när dem lanseras? annars kan du ju fråga din kompis.

Glömde fråga om det, kan snacka med han när han kommer online eller när jag stöter på honom i veckan.
Citera
2008-11-13, 20:47
Medlem
Har den släppts?

Butiker i stockholm som säljer den, info please!
Citera
2008-11-14, 02:16
Medlem
proxylims avatar
Grov svart är helt klart mitt nya favorit snus.
Har snusat i 6 år, mest general och grov.
att det skulle smaka hubbabubba är väl så jävla mycket fel ute som man kan vara.
tycker inte att vaniljsmaken är så värst påtaglig annat än på lukten. Vad som är den mest markanta skillnaden mot vanlig grov enligt mig, är salmiaksmaken. Dock är den inte speciellt påtaglig men den finns där.
Enligt mig så förhöjs tobaks smaken av salmiaken. Verkligen en lyckad kombination. Sen känns det lite "onyx lyxigt" att snusa svart snus....
Hoppas att den inte försvinner.
Citera
2008-11-14, 18:33
Medlem
Pais avatar
Citat:
Ursprungligen postat av proxylim
Grov svart är helt klart mitt nya favorit snus.
Har snusat i 6 år, mest general och grov.
att det skulle smaka hubbabubba är väl så jävla mycket fel ute som man kan vara.
tycker inte att vaniljsmaken är så värst påtaglig annat än på lukten. Vad som är den mest markanta skillnaden mot vanlig grov enligt mig, är salmiaksmaken. Dock är den inte speciellt påtaglig men den finns där.
Enligt mig så förhöjs tobaks smaken av salmiaken. Verkligen en lyckad kombination. Sen känns det lite "onyx lyxigt" att snusa svart snus....
Hoppas att den inte försvinner.

går den att köpa nu i affärer? vart i sånt fall
Citera
2008-11-14, 20:57
Medlem
Polarn som bor på östermalm sa att den finns på pressbyrån!

Nu vet jag ju inte vilken av alla pressbyror i vår kära huvudstad han talar om, men det är bara att försöka!
Citera
2008-11-15, 00:16
Medlem
Finns på pressbyrån på gullmarsplan och slussen iaf.

Angående hur snuset är det ett helt okej snus, men eftersom det är "svart" så svider det som satan tycker jag, precis som general onyx gör på mig, så inget jag kommer köra på. Ifall det inte sved så fördjävligt hade det säkert varit något jag snusat ibland.
Citera
2008-11-15, 02:40
Medlem
proxylims avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pai
går den att köpa nu i affärer? vart i sånt fall

Finns typ överallt nu. Både i random tobaksbutik och på ICA. I alla fall i min stad.
Citera
2008-11-15, 11:07
Medlem
Pais avatar
Citat:
Ursprungligen postat av proxylim
Finns typ överallt nu. Både i random tobaksbutik och på ICA. I alla fall i min stad.

går och köper senare då!
Citera
2008-11-15, 19:02
Medlem
tyckte den smakade lite väl mycket vanilj.

Hade jag bara otur eller ska påsarna vara torra?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in