• 4
  • 5
2008-11-14, 10:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrOaiki
Vissa mnniskor bryr sig om allt. De skvallrar om sina grannar, de klagar p mnniskor som sitter p ett visst stt p bussen, de lser Aftonbladet och bryr sig om ngon offentlig person sagt ngot "dumt".

Var gr er grns att bry sig? Sjlv bryr jag mig enbart om saker som direkt skadar mig eller andra. Och d talar vi fysisk eller ekonomisk skada. Jag skiter fullstndigt i om ngon vljer att g omkring naken p gatan.

Du har en sund instllning... jag hller med
Citera
2008-11-14, 10:33
Medlem
Voluptariuss avatar
Jag tycker de som svarar mig & min omgivning har den sundaste formen av egoism.

Nr TS skrev "de som bryr sig om kndisar i Aftonbladet" eller vad det var s ser jag inte det som att bry sig.

Definitionen av att bry sig r inte att vilja lsa "Kicki Danielsson super, fr tredje gngen" Det r bara brist p bttre fokus, dom bryr sig om sig sjlva nr dom lser snt. <- de smartaste fattar nu utan att jag behver verfrklara
Citera
2008-11-14, 10:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Voluptarius
Jag tycker de som svarar mig & min omgivning har den sundaste formen av egoism.

Nr TS skrev "de som bryr sig om kndisar i Aftonbladet" eller vad det var s ser jag inte det som att bry sig.

Definitionen av att bry sig r inte att vilja lsa "Kicki Danielsson super, fr tredje gngen" Det r bara brist p bttre fokus, dom bryr sig om sig sjlva nr dom lser snt. <- de smartaste fattar nu utan att jag behver verfrklara

T.S skrev

"Sjlv bryr jag mig enbart om saker som direkt skadar mig eller andra. Och d talar vi fysisk eller ekonomisk skada. Jag skiter fullstndigt i om ngon vljer att g omkring naken p gatan"
Citera
2008-11-14, 11:43
Medlem
Voluptariuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cracz
T.S skrev

"Sjlv bryr jag mig enbart om saker som direkt skadar mig eller andra. Och d talar vi fysisk eller ekonomisk skada. Jag skiter fullstndigt i om ngon vljer att g omkring naken p gatan"

Du missade den biten jag svarade p, eller du kanske tillochmed blundade
Citera
2008-11-14, 12:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Voluptarius
Du missade den biten jag svarade p, eller du kanske tillochmed blundade

hajjar nu
Citera
2008-11-14, 12:55
Medlem
Under---18s avatar