2008-11-11, 00:19
Medlem
Har en SE K850i och undrar om det är möjligt att få web radio till mobilen?
Skulle va grymt tacksam om nån kunde hjälpa mig fixa digitally imported (web radio) till mobilen.
Citera
2008-11-11, 02:13
Bannlyst
Det går, men det kommer kosta dig dyrt eftersom datan kostar ju per MB.
Om din mobil har WLAN så kan du säkerligen lyssna när du befinner dig på trådlöst nätverk.
Annars är det inte att rekommendera eftersom det lär sluta med en välldigt överaskande telefonräkning.
Citera
2008-11-11, 10:41
Medlem
Så det finns inget annat sätt? Skulle ju vart perfekt om det fanns nåt sätt att få det gratis eller 50-100kr i månaden
Citera
2008-11-11, 11:32
Medlem
qwertas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Access
Så det finns inget annat sätt? Skulle ju vart perfekt om det fanns nåt sätt att få det gratis eller 50-100kr i månaden

Helt rätt att webradio är perfekt, mkt bättre mottagning än fm också.

Kolla med olika opratörer vad som ingår i deras tak för
surfing, kan vara så att det ingår i Teliassurfportal,
men jag minns inte.
Citera
2008-11-11, 20:33
Medlem
Hur jag hittar de olika företagens erbjudande om internet i mobilen? Hittar bara fast bredband och mobilt bredband (usb). Var hittar jag erbjudanden om surfande i mobilen?
Citera
2008-11-11, 20:36
Medlem
Squalos avatar
Leta bland mobiltelefonabbonnemangen efter tilläggstjänster. Tror tele2 har ett "paket" med en gig datatrafik för 39 kr eller nåt.
Citera
2008-11-11, 20:50
Medlem
Snälla hjälp mig förstå
http://www.telia.se/privat/produkter_tjanster/mobilt/surfport/prisinformation/
Om jag väljer surfport fast pris 99kr månaden så kostar det inget om jag streamar från web radio, men om jag väljer maxtaxa 9 kr/dygn så får jag betala mer, Stämmer det?

Kanske är lite trög nu men de är för att jag går mellan massa internet rutor googlar som en galning, vill så gärna få web radio (digitally imported) till mobilen
Senast redigerad av Access 2008-11-11 kl. 21:19.
Citera
2008-11-12, 01:22
Medlem
Nån som skulle kunna hjälpa mig förstå den info som jag har tagit från telias hemsida, inlägget över mig (mitt)
Citera
2008-11-12, 01:25
Medlem
qwertas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Access
Snälla hjälp mig förstå
http://www.telia.se/privat/produkter_tjanster/mobilt/surfport/prisinformation/
Om jag väljer surfport fast pris 99kr månaden så kostar det inget om jag streamar från web radio, men om jag väljer maxtaxa 9 kr/dygn så får jag betala mer, Stämmer det?

Kanske är lite trög nu men de är för att jag går mellan massa internet rutor googlar som en galning, vill så gärna få web radio (digitally imported) till mobilen

Telia har en mkt bra kundtjänst, där får du def rätt svar också!
Citera
2008-11-12, 01:41
Medlem
Ah, jo får väl ta o kontakta dom. Tack ändå
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här