Nu jävlar är jag sur. Mina knappar matar in fel tecken. Som exempel kan jag nämna M-knappen. När jag trycker på M vill jag självklart att ett M ska dyka upp på skärmen. Inte fan gör det de. Istället får jag fram en nolla.
Och när jag trycker på O får jag fram en sexa.
Vad fan har hänt med min dator? Kan nämna att jag har Win Vista, och datorn är en bärbar, om det nu har någon betydelse. Jag har också provat att starta om datorn flera ggr. Ingen skillnad.
Jag kan tänka mig att jag på någon vänster råkat ändra nån inställning eller något dylikt.