2008-11-10, 08:12
Medlem
Hejsan !

Jag hade ett problem för ett tag sen, fick en HDD krasch av något slag, men lyckades ändå kopera över alla filer på en annan burk. DOCK så gick det inte bara dra över filerna till den andra eftersom det stod " Det går inte att skapa eller ersätta bla bla bla. Kontrollera att disken är full eller används " Detta för att jag hade lösenordsinloggning på min dator, så vi fick typ gå in på TILLBEHÖR --> SYSTEMVERKTYG ---> Säkerhetskopering,

Och den funktionen har inte ens jag på min dator :S .

Och efter säkerhetskoperingen så kunde jag komma in i huvudmappen men inte i undermapparna.

Så nu när jag har fört över alla viktiga saker från den andra burken på en extern via SÄKERHETSKOPERING , så har jag nu tagit med den externa hem till min egna burk. Och när jag ska lägga över alllt så kommer det där felmeddelanden upp" Kontrollera att disken är full eller inte används". FAST det är mina egna filer ;/

För jag har provat att ta bort Skrivskyddet och det aktiveras direkt efter när jag klickat OK.
Sen har jag gått in på " Dela ut mappen i det här nätverket " o klickat i allt där, men det blir ett felmeddelande igen när jag klickar i där, så det går inte.

Finns det något sätt att KRINGGÅ detta? HJÄLP
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in