Citat:
Ursprungligen postat av
arbetet
Jag spelar inte på någon planhalva. Och gå tillbaka i mina inlägg. Jag har redan sagt att detta skulle hända och gjort det flera gånger. Eller tror du att det är slut nu?
Med en person som du, som hela tiden kallar folk vid invektiv, senast ”lilla fjant” och ”lilla snöflinga” är omöjligt att ta på allvar.
Din retorik är obehagligt lik den som den nordkoreanska diktaturregimen använder, det språkbruk du använder är en av anledningarna till att Trumpadministrationen drar sig ur.
Trump har har en dörr öppen för förhandlingar om Kim III och hans rådgivare ändrar sitt språkbruk.
Hur menar du att någon ska ta en skribent som bl.a använder ”lilla fjant”, ”pucko”, ”du är dum i huvudet” m.m på allvar?
Jag skulle kunna backa bland inläggen och hitta mängder av de epitet som du sätter på skribenter, inte bara i den här tråden.
Ett sådant diskutionsklimat är varken roligt eller givande, det är väldigt nordkoreanskt, och det är det som den amerikanska administrationen vänder sig mot.
Att, som du, använda samma retorik som den nordkoreanska gör dig inte trovärdig.