Citat:
Ursprungligen postat av Saturos
Ja så jag ska alltså gå till dig och visa mitt visum för att en okänd snubbe på flashback vill ha bevis på att jag besökt DFR Korea? Är du dum i huvudet?
Nej, har inte begärt att titta på något från dig. Du sa att det inte gick att bevisa. Uppenbarligen var det ytterligare ett fel (bland alla andra). Den enda som är dum i huvudet här är du, ett riktigt menlöst troll.
Citat:
Det du kan göra är att läsa tråden från början om du söker riktig fakta om ämnet. Men eftersom jag vet vilken typ av person du är så inser jag att du inte kommer göra det.
Jag vet om alla dina "fakta" och har läst denna tråd från start och du har fan knappt en bokstav rätt i något. Det enda du vet något om är ideologin, men du har inte ett rätt när det gäller verkligheten.
Citat:
Du är en som hellre söker lättintaglig västerlig ''fakta'' utan att studera mer utförligt.
Källa? Eller sitter du och anklagar folk hej vilt utan att ha fakta. Då kan jag göra det med. Tror du är en liten snorvalp som har föräldrar som har det ganska gott ställt. Ditt uppror mot dessa är att söka dig till extrema ideologier och ser allt från väst som något ont. I själva verket bottnar det bara i en tragisk ensamhet och brist på vänner i verkliga livet. Är jag nära?