Citat:
Ursprungligen postat av Wildis
Nä, det är väl t.om oklart hur gammal killen är? Tycker han ser ut som en jättebebis. Är han typ 25 år kanske? Har säkert vuxit upp rätt skyddad och ska plötsligt leda detta helvetesland.
Mycket tyder på att han är rejält rubbad tycker jag (och då kan vad som helst hända) med tanke på alla konstigheter han infört, såsom t ex krav på vissa frisyrer hos befolkningen, vilket är fullständigt onödigt tjafs om man vill leda ett land mot ekonomisk utveckling. Verkar också tydligen som att hans fru varit gravid och att de kanske mörkar bebisens existens då den kanske har fel kön. Har sett bilder och hans fru har sett klart gravid ut, även om de försökt dölja det under bylsiga klänningar. Nä, jag litar inte ett dugg på NKs ledare.
Mycket tyder på att han är rejält rubbad tycker jag (och då kan vad som helst hända) med tanke på alla konstigheter han infört, såsom t ex krav på vissa frisyrer hos befolkningen, vilket är fullständigt onödigt tjafs om man vill leda ett land mot ekonomisk utveckling. Verkar också tydligen som att hans fru varit gravid och att de kanske mörkar bebisens existens då den kanske har fel kön. Har sett bilder och hans fru har sett klart gravid ut, även om de försökt dölja det under bylsiga klänningar. Nä, jag litar inte ett dugg på NKs ledare.
Det där med frisyren är RENA tramset.
Ungefär som att Kim Jong Il skulle ha påstått att han gör hole in one hela tiden när han spelar golf.
Eller att han drack Hennessey cognac hela dagarna.
I Sverige går det älgar på gatorna, visste ni det? Och alla tjejer släpper till efter max 5 minuters konversation.... Och bärsen kostar 500kr och alla betalar 90% i skatt.
Jag såg flera killar där som hade färgat håret ljust som en trashig K/J-pop stjärnai Pyongyang. Om Nordkorea var så brutalt som ni verkar tro så skulle ingen ta såna risker. De såg ut ungefär som vilken hip hoppare som helst. Så oroa er inte. Den utsökta västerländska USA inspirerade stilen når t.o.m Nordkorea. Härligt eller hur!