Citat:
Ursprungligen postat av
Paponim
Nu var det förvisso jag som gav Arccosinus länken men han var för dum för att fatta att det rörde sig om en pdf... Antagligen har han den redan i flera exemplar på sin disk bland "hämtade filer", haha...
Förvisso är jag dum, men inte dummare än att jag till skillnad mot dig kan läsa PDF-dokument som är vridna 90˚, jag hjälpte dig ju vid förra rapporten.
Enligt WFP lider nordkoreaner svårt av näringsbrist, nästan sist på listan… läs och revidera!
Om du har problem med att läsa tabellerna kan du privatmessa mig så kan jag vrida dem och skicka dig en skärmdump. Förvisso är jag dum, men hjälpsam.
Jag är dessutom tillräckligt dum för att konstatera att ”sid 69” är väldigt gammal information.
Du kan naturligtvis fortsätta din ”forskning” om nordkoreansk matkultur i för dig rättvända dokument men du måste inse att även dokument presenterade i annan riktning gäller, jag är tillräckligt dum för att förstå det.
Jag antar att din avhandling kommer att presenteras ”rättvänd”. Det ska bli intressant att läsa den, när publiceras den?
Förvisso är jag som du säger dum, men jag kan hjälpa dig med vrida till PDF-dokument så att du förstår dem, jag hjälper gärna till, t.o.m. på universitetet om du önskar.
För att travestera lite så lägger jag till ett Haha på slutet också