2008-11-09, 23:09
Medlem
ilcontes avatar
Jag har en idé som jag alltid velat testa. Om en grupp (säg 50 pers. i en mindre stad typ Västerås, eller kanske 100-150 i Sthlm) ytterst modemedvetna personer börjar gå med en fotbollsstrumpa i valfri färg uppdragen över höger byxben, skulle då detta slå igenom hos övrig befolkning?

Kan man skapa en trend genom att "rätt folk" börjar med en viss grej, hur fånig den än är?

Jag tror definitivt man skulle kunna lura en heldel fjortisar att hänga med i denna "trend". Vad tror Flashback?
Citera
2008-11-09, 23:13
Medlem
Crazy J Davolas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ilconte
Jag har en idé som jag alltid velat testa. Om en grupp (säg 50 pers. i en mindre stad typ Västerås, eller kanske 100-150 i Sthlm) ytterst modemedvetna personer börjar gå med en fotbollsstrumpa i valfri färg uppdragen över höger byxben, skulle då detta slå igenom hos övrig befolkning?

Kan man skapa en trend genom att "rätt folk" börjar med en viss grej, hur fånig den än är?

Jag tror definitivt man skulle kunna lura en heldel fjortisar att hänga med i denna "trend". Vad tror Flashback?

Ä det inte så de flesta trender börjar?
Citera
2008-11-09, 23:17
Medlem
Jag är med ganska säker på att de skulle funka
Citera
2008-11-09, 23:38
Medlem
ilcontes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crazy J Davola
Ä det inte så de flesta trender börjar?

Inte med att man kommer överens om att starta en oerhört löjlig trend för att se hur många "döda fiskar" som nappar. Kanske var lite otydlig.
Citera
2008-11-09, 23:39
Medlem
ilcontes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av _o0o_
Jag är med ganska säker på att de skulle funka

Vore oerhört kul att se om det skulle fungera!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in