Ber om ursäkt för en något diffus rubrik, men jag har svårt att sammanfatta mitt problem på ett enkelt vis.
Jo, jag behöver installera Sony Ericsson Media Manager för att kunna föra över mediafiler etc. till min mobil.
Problemet ligger i det att det redan finns en Media Manager 1.0 installerad, men programmet existerar inte på min hårddisk. Sökvägen ska visst ligga på L:/, men där finns ingenting, ungefär som att i Den Här Datorn så kan man välja CD-rom-spelaren, men där finns ingenting om man inte stoppat in en CD-skiva.
Jag kan heller inte ta bort programmet från Lägg till/Ta bort program; då dyker detta felmeddelande upp:
http://img360.imageshack.us/my.php?i...ergrejsps9.jpg
och sedan stängs det ned.
Det vore inte så illa om det inte var så att jag inte kan installera Media Manager om inte det där försvinner, och om jag installerar Media Manager 1.2 så får jag bara ett felmeddelande när jag ska starta upp det, och det stängs ned igen.
Jag har gått in i Registereditorn och tagit bort nycklar associerade med Media Manager 1.0, och jag har rensat register etc. med CCleaner, men ändock återstår problemet.
Det jag egentligen vill kunna göra är att föra över filer till mobilen, så om någon har en lösning på det så räcker det gott och väl för mig.