• 2
  • 3
2008-11-10, 03:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bolsjeviken
Komfort? Har man byxor med långa byxben är det inte särskilt praktiskt att behöva trampa på dem.
Ser det ut som att dom har förlånga byxben?

Sen är det inte tofsar utan helt vanliga jävla hårsnoddar dom har hett öven jeansen, 5 stycken på varje ben. Varför?
Citera
2008-11-10, 14:02
Medlem
Crenshaw Punchs avatar
Att människor av blondinbellas kaliber tillåts inneha någon som helst auktoritär eller betrodd position i ett samhälle får mig att vilja begå självmord.
Citera
2008-11-10, 14:51
Medlem
Test Gubbes avatar
pumpted - tack för upplysningen. Hemskt ju.

Citat:
Ursprungligen postat av Crenshaw Punch
Att människor av blondinbellas kaliber tillåts inneha någon som helst auktoritär eller betrodd position i ett samhälle får mig att vilja begå självmord.
Jag har för länge sedan tappat hoppet. Jag ska emigrera. Inte för att jag tror det är bättre i något annat land, men dit jag ska flytta slipper jag i alla fall förstå vad alla idioter säger.
Citera
2008-11-10, 15:34
Medlem
motsatss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arier
Ingen som reagerar på att TS är inne på Blondinbellas blogg? Vafan gör man där för det första..

det första jag tänkte på
Citera
2008-11-10, 19:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Humbug
jag gick in i denna tråd då jag trodde att den skulle handla om folkdräkter - mitt nya intresse. Detta var dock snäppet bättre.

Det är ett av mina stora specialintressen, så starta gärna en tråd om det
Citera
2008-11-10, 19:58
Medlem
Test Gubbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dräng-Erik
Det är ett av mina stora specialintressen, så starta gärna en tråd om det
Annars då? Du har ett kul liv å så?
Citera
2008-11-11, 01:38
Medlem
paul.allens avatar
Så sjukt fult det är. Har sett det lite överallt här i Sverige nu. Lånar dom sina äldre bröders alldeles för långa byxor eller vad är det frågan om?
Angående ifall det är praktiskt eller inte så skulle jag kunna förstå om det var en cyklist som hade det på högerbenet för att undvika att fastna i kedjan men knappt då!
Citera
2008-11-11, 01:45
Medlem
Psyko Dads avatar
Det har alltid funnits larviga modenycker genom alla tider & detta var ganska underhållande med dessa "snoddar" el "tofsar".
Värre är hänget på byxorna, där man ser kalsongerna & det ser ut som killarna ska droppa byxorna vilkern sekund som helst & göra en till ofrivillig urolog eller dyl.
Citera
2008-11-11, 08:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Test Gubbe
Annars då? Du har ett kul liv å så?

Nej, det är för lite knätofs i samhället för min smak
Citera
2008-11-11, 11:21
Medlem
brianmolkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Markus4
Ne sant.. gäller att hitta jeans som passar då. För det finns ju inget värre än utsvängda jeans.

eller skitmörka jeans med dragkedja och knäppt under tuttarna
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in