Citat:
Ursprungligen postat av IvanaFukalot
""På vilken nivå ligger orka-bry-sig-faktorn på detta.. 0,01-0,02?"
Du är "nationell", right? Bra inställning där. Ja, vilken nationell bryr sig om att en bög är inblandad i ett skivbolag, sveriges största skivbolag som säljer ns-musik. (antar jag att det är)
Ska inte du springa ner till helikopterplattan med dina polare och dricka lite istället, det är ju ungefär den nivån du är på.
Någon som inte har sett sammanhanget och de större problemen i samhället?
Borde du inte istället vara glad då att en bög åker på skiten om de nu skulle bli något? Än någon seriös?
Citat:
Ursprungligen postat av IvanaFukalot
Sen, "Milla", du skrev att han inte kan vara bög för att isa, pojkvännen, har tuttar. Så om vi kapar dina tuttar, så är du snubbe helt plötsligt då eller? Nejdu, heter man björn och knullar någon med kuk så är man bög, punkt slut.
Nej det skrev jag inte.
Jag har INTE sagt att Björn INTE är bög!
Jag har INTE sagt att Björn INTE skulle kunna vara bög!
Jag skrev "Jag är
personligen helt övertygad om att Björn INTE är bög."
Sedan skrev jag en FRÅGESTÄLLNING: "Hade man inte valt någon utan tuttar då?"
För jag VET INTE, för jag är inte bög. Du verkar mer insatt, så då får jag väl lyssna på dig och tydligen då kan man vara bög och söka sig efter bröst.
Jag skrev heller inte att per automatik var kvinna eller man beroende på om man hade bröst eller inte.
Björn kanske är überbög. Jag ser det fortfarande inte som mitt problem.
Jag anser att det finns betydligt större problem både inom rörelsen men framför allt i hela sverige än just detta par.
Med det säger jag inte att det är OK, utan bara att min orka-bry-sig-mätare inte passerar 0,02.