Flashback bygger pepparkakshus!
2008-11-09, 14:24
Bannlyst
http://www.sniper-records.net/index_main.htm
Lngst ner p sidan syns denna bild; http://www.sniper-records.net/img/radical-music.jpg
Bjrn Holstrm, ansvarig utgivare.

Nu r det s, att denna Bjrn har en pojkvn vid namn "Isa".
Denna pojkvn har brst, men har sparat kuken. En sk "shemale".
Isa's blogg; http://isadecadent.blogg.se/
Isa's helgon; Isa_Decadent
Isa's bilddagbok; IsaDecadent
Isa p klubb6.se; Isa_Decadent eller IsaDecadent

Det var ngon som startade en trd om samma mne p nordisk, men den blev lst och nu tydligen ven borttagen, dr vissa totalt frnekar att pojkvnnen ska vara en transa/shemale, (tror det mest var dekadenta skinheads som frsvarade det hela) medans andra, sm tex Herr Kimler, trffat bekanta till hela freakshowen och ftt det bekrftat.

Det som r s kul r att det faktiskt finns folk som frnekar att denna "Isa" r en mnniska med penis. Jag har sjlv haft kontakt med denna Isa p helgon fr en 3-4 r sedan d vi diskuterade dennas lggning samt intresse av att bli kvinna. Ingen behver tro mig, men s r det.

Diskutera fritt! r Bjrn en tvttkta bg, eller fr man som NS ligga med shemales? Vet skinnskallarna bakom sniper records om att deras kamrat r bg? har gvlekillarna ens trffat denna Bjrn, eller r han s dum att han gr med p att vara ansvarig utgivare fr att f vara en i gnget?

Ngon som vet mer om denna Bjrn?
Senast redigerad av IvanaFukalot 2008-11-09 kl. 14:27.
2008-11-09, 15:12
Medlem
Jag har inte ftt ngonting bekrftat. Vill minnas att jag endast skrev ngot i stil med att jag efter att ha sett bilden p honom inte hade en bra uppfattning om personen, samt att han sjnk nnu mer i mina gon efter att jag fick berttat en del saker fr mig.
Dock s fick jag inte veta ngonting alls om Bjrns partner.
2008-11-09, 15:46
Bannlyst
Den dr Isa verkar rtt lskig, jag fr lite Nr lammen tystnar-vibbar av henne. Hennes kille sg ut som en pse skit men med tanke p hur mycket hon tjatar om kukar och vikten av kukstorlek s lr han ha fb-kuk....minst.

Av nakenbilderna att dma s verkar hon vara helt och hllet tjej.

Frgan r vad ett skinnbollsskivbolag har att gra med i det hr forumet, trden borde vl ligga i livsstil eller alternativa sexualiteter d jag har svrt att se kopplingen till politik? Fr vrigt verkar ju ocks pstendet om henne vara falskt men trden startades av en person med ett inlgg s...

(Ja, jag vet att jag ocks har bara ett inlgg men jag sitter inte och skriver ner andra mnniskor)
Senast redigerad av HerrSkumberg 2008-11-09 kl. 15:59.
2008-11-09, 16:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av HerrSkumberg

Frgan r vad ett skinnbollsskivbolag har att gra med i det hr forumet, trden borde vl ligga i livsstil eller alternativa sexualiteter d jag har svrt att se kopplingen till politik? Fr vrigt verkar ju ocks pstendet om henne vara falskt men trden startades av en person med ett inlgg s...

(Ja, jag vet att jag ocks har bara ett inlgg men jag sitter inte och skriver ner andra mnniskor)

Tror att trden ligger i detta forum just pga av nazipojkars syns p transexuella och homosexualitet, det r ju s jvla "verboten" som det kan bli liksom.
2008-11-09, 16:14
Bannlyst
Citat:

Av nakenbilderna att dma s verkar hon vara helt och hllet tjej.

Skojar du med mig? "nakenbilderna", jovisst, han har stora tuttar genom bde hormoner och operationer. Snart ska han operera snoken ocks, d kan du sga att nsan ser svensk ut istllet fr judisk. liksom...

Kolla "nakenbilderna" p klubb6, den som sger att han ser kvinnlig ut r fan oskuld. Kolla helkroppsbilden dr han gmmer kuken genom att hlla fram ena benet. Jvligt kvinnliga ben, eller? fyfan.
2008-11-09, 19:46
Medlem
ghostrider...........s avatar
Det hr var ju riktigt intressant. Sg denna/denne Isa decadent p DVD Forum fr ngra r sedan dr han/hon hade lite lttkldda bilder i sitt album.
Trodde inte d att det var en han utan en hon med ett ngot sreget utseende.
Nu nr du sger det ser hon (han) ju vldigt manlig ut trots byst osv.
Vore kul med lite mer info om dessa dekadenta och ckliga nazzar.
2008-11-09, 20:03
Medlem
drama. . .

hon har ju manliga hnder
2008-11-10, 00:26
Bannlyst
Whatever. Om ni r s jvla vlunderrttade borde det vl inte vara ngra problem fr er att ta reda vad hon/han heter egentligen och drmed bevisa det ni pstr?

Fr vrigt kommenterar hon sjlv sin nsa p bloggen med frklaringen att den brts nr hon var barn. Lter som en trovrdig frklaring. Dessutom, va fan r ni intoleranta mot folk med annorlunda utseende? r ni perfekta sjlva eller?

Exempel p tjej som ibland ser ut som en transa men som inte r det: http://www.decemberwiklund.com/ (fr vrigt snygg tjej till skillnad frn Skrck-Isa).

Vadd, s hennes kille r skinnskalle, jag har inte hittat ett skit nazistiskt om honom (jag tycker inte att skinnskallar per automatik r nazister)? Snarare verkar hennes kille och hon vara sdana dr alternativmnniskor eller vad de kallas.

Fram med lite fakta/bevis s man kan skratta p riktigt och inte bara tnka "kul story men pstendena om nazism och shemale r bara phitt"!
Senast redigerad av HerrSkumberg 2008-11-10 kl. 00:30.
2008-11-10, 01:02
Bannlyst
Citat:

Vadd, s hennes kille r skinnskalle, jag har inte hittat ett skit nazistiskt om honom (jag tycker inte att skinnskallar per automatik r nazister)? Snarare verkar hennes kille och hon vara sdana dr alternativmnniskor eller vad de kallas.

Fram med lite fakta/bevis s man kan skratta p riktigt och inte bara tnka "kul story men pstendena om nazism och shemale r bara phitt"!

Blev du tappad som barn eller? Snubben r ansvarig utgivare fr ett fretag som sljer vit makt-musik. Fast man kanske inte behver vara nazist fr det?

Bevis? Ta kontakt med dom sjlv och frga kanske.
I sakens tidigare blogg skrev den ppet om sin lggning.
2008-11-10, 01:17
Medlem
Citat:
Whatever. Om ni r s jvla vlunderrttade borde det vl inte vara ngra problem fr er att ta reda vad hon/han heter egentligen och drmed bevisa det ni pstr?
Precis. Det r vl bara att maila Expo eller Afa som har jrnkoll p alla inom den nationella rrelsen s har ni han/hennes personnummer, address och fdelseort p strt

Varfr spekulera?
2008-11-10, 03:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av zatzy
Precis. Det r vl bara att maila Expo eller Afa som har jrnkoll p alla inom den nationella rrelsen s har ni han/hennes personnummer, address och fdelseort p strt

Varfr spekulera?

Det funkar inte s, afa r inte 118118. D kunde ju ngon frn ena sidan, maila den andra och se om dom har info om den sjlv. Idiot.
Sen s r det inte heller direkt lagligt att fra register ver folk, s det r inget man lmnar ut bara sdr.

Damn, r det bara idioter som hnger hr..
2008-11-10, 04:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av IvanaFukalot
Blev du tappad som barn eller? Snubben r ansvarig utgivare fr ett fretag som sljer vit makt-musik. Fast man kanske inte behver vara nazist fr det?

Bevis? Ta kontakt med dom sjlv och frga kanske.
I sakens tidigare blogg skrev den ppet om sin lggning.
Ansvarig utgivare? Klla p det tack!

Det r din sak att bevisa eller tminstone lgga fram indicier fr dina pstenden. Ingen omvnd bevisbrda grabbhalva.

Kom igen nu, det r ju en bra story s fram med dina bevis! Annars kommer folk att tro att det r nnu en Svinstian-story!

Vore kul om det vore sant, att den dr sndertatuerade skinnbollen leder ngot naziimperium tillsammans med sin shemale. Tyvrr r storyn helt osannolik och lr spricka p att shemalen i sjlva verket r en supersminkad tjej med knckt nsben.

Alldeles oavsett s skulle inte jag dma ut tex M.Skillt hr p forumet bara fr att en trasig frvirrad skinnboll ocks sger att han r NS. Eller har jag rtt att dma ut alla vnsterpartister som galna d en av deras kommunalpolitiker dmts fr dubbelmord till rttspsykvrd? Vem som helst kan ju pst att han representerar en ideologi. Om nu det hela r sant s r det endast besvrande fr Sniper Records och killen sjlv.
Senast redigerad av HerrSkumberg 2008-11-10 kl. 04:13.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in