2009-04-29, 19:34
Medlem
Han ser väl henne då inte som en man helt enkelt. Jag hade inte ens en tanke på att Isa kunde vara en "man" från början förrens idag. Jag vet bara att han har en flickvän och att han verkar trivas med henne. Ser faktiskt fram emot att någon gång få möta henne IRL.

Någon drog upp hans familj också. Eller ja, bara halva. Dom är sju bröder, varav tre är halvt iranier. Mamman har varit tillsammans med en svensk man i 5-6år. Vad som menas med brors "romska sambo" har jag inte lyckats lista ut än och inte kan inte komma på vem som skulle komma från rom heller. Så, då var det ur världen och jag hoppas att folk kan lämna specifika personers familj utanför eventuell fortsatt diskussion nu när tråden ändå lever igen.
2009-04-29, 21:46
Bannlyst
Citat:
Så länge jag har varit med i bilden runt Björn (tre år) så har han tagit avstånd från och dementerat att han är nazist. Men jag kan ju ha fel Precis som alla ni andra.

Nu har väl ändå Björn arbetat med Sniper records, som faktiskt är ett skivbolag med inriktning på nazistmusik. Om han inte är/var nazist förstår jag faktiskt inte varför han valt att hjälpa till med sniper records, jag har svårt att tänka mig att de drar in så mycket stålars att de kan ha flera anställda och att Björn är så duktig att de anställde honom istället för en riktig nazist.
2009-04-29, 21:53
Medlem
wehrmachts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yxskaft87
Han ser väl henne då inte som en man helt enkelt. Jag hade inte ens en tanke på att Isa kunde vara en "man" från början förrens idag. Jag vet bara att han har en flickvän och att han verkar trivas med henne. Ser faktiskt fram emot att någon gång få möta henne IRL.

Någon drog upp hans familj också. Eller ja, bara halva. Dom är sju bröder, varav tre är halvt iranier. Mamman har varit tillsammans med en svensk man i 5-6år. Vad som menas med brors "romska sambo" har jag inte lyckats lista ut än och inte kan inte komma på vem som skulle komma från rom heller. Så, då var det ur världen och jag hoppas att folk kan lämna specifika personers familj utanför eventuell fortsatt diskussion nu när tråden ändå lever igen.

Vad är detta för avskräde till människor? Halva familjen rasblandade och en bög som gängar med en transa.

Jag hoppas du försöker skämta med det jag fettmarkerat.

Annars: hahahahaha
2009-04-30, 14:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thewhiterider
Nu har väl ändå Björn arbetat med Sniper records, som faktiskt är ett skivbolag med inriktning på nazistmusik. Om han inte är/var nazist förstår jag faktiskt inte varför han valt att hjälpa till med sniper records, jag har svårt att tänka mig att de drar in så mycket stålars att de kan ha flera anställda och att Björn är så duktig att de anställde honom istället för en riktig nazist.

Jag nekar inte till att han har VARIT nazist. Är inte i dagsläget.
2009-04-30, 14:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wehrmacht
Vad är detta för avskräde till människor? Halva familjen rasblandade och en bög som gängar med en transa.

Jag hoppas du försöker skämta med det jag fettmarkerat.

Annars: hahahahaha

Jag förstår verkligen inte vad som menas med "romska sambo". Helt ärligt. Förklara gärna.
2009-04-30, 19:05
Medlem
Jotuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yxskaft87
Jag förstår verkligen inte vad som menas med "romska sambo". Helt ärligt. Förklara gärna.

Zigenare
2009-04-30, 20:13
Medlem
Aah, tack. Ingen av bröderna är tillsammans med någon zigenare. Dom som har flickvänner har faktiskt svenska sådanna. Dom andra har ingen partner alls. Ingen permanent iaf. Och nu pratar jag iofs inte om Isa, har ingen aning om var hon kommer ifrån.
2009-04-30, 23:16
Medlem
Skullheads avatar
Björn är en helt underbar kille, om än lite galen när han är full Bästa är ändå att han skiter fullständigt i idioter som er
2009-05-01, 00:30
Medlem
Kadeks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Duct-tape
Båda två ser ut som jävla freaks. Hur livnär man sig när man har ett sådant ofördelaktigt utseende?

Inlägget om "horgrannen" rekommenderas!

Det är antagligen du som livnär dom via skattesedeln.

Shemalen verkar ju leva ett oerhört destruktivt liv, kallar sig själv för hora, skriver som en 15-åring och antyder i flera inlägg att h*n suger kuk för pengar. Grädden på moset är söndertatuerad skinnboll.

Men jag måste erkänna att jag är fascinerad över bloggen.
2009-05-01, 00:32
Medlem
Julius Moscas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skullhead
Björn är en helt underbar kille, om än lite galen när han är full Bästa är ändå att han skiter fullständigt i idioter som er
Jag vet folk som blir "lite galen" när de är fulla - har dock aldrig hört talas om att de vaknat upp söndertatuerade i ansiktet med en annan man i sängen!

Jag kan ändå tycka lite synd om denne Björn, snacka om att han måste ha mått dåligt under tiden han sprang omkring i böghatartröja. Att han nu insett att han är homosexuell och att han lever öppet måste väl kännas som en befrielse antar jag. Läste på bloggen att Björn blivit arg över att kallas för bög och Isa menar att han är straight. Må vara hur det vill med den saken men i min värld är Isa en man med bröst och inte en kvinna med kuk.

Jag tror denne Björn har varit en väldigt väldigt förvirrad och olycklig människa och om han är lycklig nu så är det väl bara att gratulera. Som någon skrev i tråden; det kanske var nyttigt för både honom och hans kille Isa att komma ut ur garderoben.
Citat:
Ursprungligen postat av Kadek
Men jag måste erkänna att jag är fascinerad över bloggen.
Jo, bloggen är ungefär som en slemmig insekt, man kan inte låta bli att titta! Jag tycker dock att denne Isa verkar ha en viss distans till sig själv, ett inlägg visar ju hur Isa drar i sin snabel till en bild på sig själv. ¨

Som skattebetalare kräver jag att få veta vad de här två "människorna" försörjer sig på? Telefonförsäljare, vad? Det kan ju omöjligen vara något där de måste visa upp sig?
Citat:
Ursprungligen postat av thewhiterider
Tror inte det har varit någon större övertygelse, som synes verkar Björn vara en typisk skinnboll. Korkad, alkoholiserad och gillar musik. Det är ju ett skinnbollsbolag som jag förstått det som säljer både nazistmusik men även opolitisk musik.
Senast redigerad av Julius Mosca 2009-05-01 kl. 00:43.
2009-05-01, 05:01
Medlem
Skullheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Julius Mosca
Som skattebetalare kräver jag att få veta vad de här två "människorna" försörjer sig på? Telefonförsäljare, vad? Det kan ju omöjligen vara något där de måste visa upp sig?

Björn jobbar som vaktmästare iaf, på en skola. Och Björn är inte "bög" han tänder inte på killar, och Isa är inte kille längre.

Jag har själv lite svårt för det här med folk som bytar kön, men man får ändå anse till en viss grad att dom faktiskt tillhör det andra könet
2009-05-01, 08:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skullhead
Björn jobbar som vaktmästare iaf, på en skola. Och Björn är inte "bög" han tänder inte på killar, och Isa är inte kille längre.

Jag har själv lite svårt för det här med folk som bytar kön, men man får ändå anse till en viss grad att dom faktiskt tillhör det andra könet

Varför är det så viktigt att förneka att han är bög? Ja just de, du är ju nazi...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in