Citat:
Ursprungligen postat av Skullhead
Björn är en helt underbar kille, om än lite galen när han är full

Bästa är ändå att han skiter fullständigt i idioter som er
Jag vet folk som blir "lite galen" när de är fulla - har dock aldrig hört talas om att de vaknat upp söndertatuerade i ansiktet med en annan man i sängen!
Jag kan ändå tycka lite synd om denne Björn, snacka om att han måste ha mått dåligt under tiden han sprang omkring i böghatartröja. Att han nu insett att han är homosexuell och att han lever öppet måste väl kännas som en befrielse antar jag. Läste på bloggen att Björn blivit arg över att kallas för bög och Isa menar att han är straight. Må vara hur det vill med den saken men i min värld är Isa en man med bröst och inte en kvinna med kuk.
Jag tror denne Björn har varit en väldigt väldigt förvirrad och olycklig människa och om han är lycklig nu så är det väl bara att gratulera. Som någon skrev i tråden; det kanske var nyttigt för både honom och hans kille Isa att komma ut ur garderoben.
Citat:
Ursprungligen postat av Kadek
Men jag måste erkänna att jag är fascinerad över bloggen.
Jo, bloggen är ungefär som en slemmig insekt, man kan inte låta bli att titta!

Jag tycker dock att denne Isa verkar ha en viss distans till sig själv, ett inlägg visar ju hur Isa drar i sin snabel till en bild på sig själv.

¨
Som skattebetalare kräver jag att få veta vad de här två "människorna" försörjer sig på? Telefonförsäljare, vad? Det kan ju omöjligen vara något där de måste visa upp sig?
Citat:
Ursprungligen postat av thewhiterider
Nu har väl ändå Björn arbetat med Sniper records, som faktiskt är ett skivbolag med inriktning på nazistmusik. Om han inte är/var nazist förstår jag faktiskt inte varför han valt att hjälpa till med sniper records, jag har svårt att tänka mig att de drar in så mycket stålars att de kan ha flera anställda och att Björn är så duktig att de anställde honom istället för en riktig nazist.
Tror inte det har varit någon större övertygelse, som synes verkar Björn vara en typisk skinnboll. Korkad, alkoholiserad och gillar musik. Det är ju ett skinnbollsbolag som jag förstått det som säljer både nazistmusik men även opolitisk musik.