2008-12-22, 13:20
Medlem
McDonnells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Don.C
Tror knappast många av de inblandade är speciellt ideologiskt övertygade.

Man kan ju dra paralleller med den där manliga vänsterpartisten som gjorde riktigt vidriga porrfilmer för ett tag sedan. Alla rörelser dras med sina udda figurer.
det var väl väldigt ordinära porrfilmer där han var "dräng" och satte på "husmor" i nån sorts Emil-pastisch? Rätt oskyldigt extraknäck i mina ögon. Men det tyckte inte Vänsterpartiet. Upp till dom.
2009-01-14, 05:04
Medlem
Skullheads avatar
Jävligt trevliga personer, både Björn och Isa. Trist att något sånt här skett
2009-01-14, 11:17
Medlem
Cradleoffilths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StateCollapse
En tatuerad skinnskalle som dricker alkohol är ihop med en shemale?
Hur FAN kan det vara ariskt tycker du? En jävla skam för allt vad Hitler stod för.

Du är rolig du. Hitler hadde Röhm som ledare för SA ända tills han vart offrad för att ge SS och militären en större roll och SA en mindre. Inte hadde han några problem med Röhms homosexualitet så länge han var användbar.

Och hur stod det till med Hitler själv? Finns ju vittnesmål från någon gammal tysk skådespelerska som hävdat at Hitler hadde "speciella" önskemål sas..

Så vad stod Hitler för?
2009-01-14, 12:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Skullhead

exakt vad är det som är trist att det har skett?

att isa föddes med kuk?

att han springer runt med böghatar-tröja samtidigt som han analpenetrerar en röv med tillhörande kuk?

att han fick sparken som utgivare eftersom han ägnade sig åt saker som borde vara okompatibla med att vara nazist?
2009-01-14, 14:33
Medlem
McDonnells avatar
Citat:
Du som känner dom, är det inte skönt för Björn att slippa leva i garderoben nu? Ja, jag menar allvar och är nyfiken.
2009-01-14, 18:37
Medlem
Skullheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sfc
exakt vad är det som är trist att det har skett?

att isa föddes med kuk?

att han springer runt med böghatar-tröja samtidigt som han analpenetrerar en röv med tillhörande kuk?

att han fick sparken som utgivare eftersom han ägnade sig åt saker som borde vara okompatibla med att vara nazist?

Att folk som inte vet ett skit diskuterar det dom inte känner till på internet..
2009-01-14, 18:42
Bannlyst
Citat:
Att folk som inte vet ett skit diskuterar det dom inte känner till på internet..

exakt vad menar du att jag har diskuterat som jag inte känner till?

det enda jag inte kan svära på till 100% är att björn kallade sig för nazist. men eftersom han var ansvarig utgivare för ett nazistiskt skivbolag så spelar det ingen roll eftersom det i princip bara handlar om semantik isf.
2009-01-14, 18:48
Medlem
Skullheads avatar
Citat:
exakt vad menar du att jag har diskuterat som jag inte känner till?

det enda jag inte kan svära på till 100% är att björn kallade sig för nazist. men eftersom han var ansvarig utgivare för ett nazistiskt skivbolag så spelar det ingen roll eftersom det i princip bara handlar om semantik isf.

Jag säger inte att just Du har diskuterat något du inte känner till, men det är väldigt många som skriver här, som bara antar en massa
2009-01-14, 18:55
Bannlyst
men grejen är ju att man egentligen inte behöver anta så mycket eftersom det man redan vet till 100% är ju svårslaget i festlighetsgrad.

det här är ju verkligen skitpisskul. det måste du väl kunna inse även fast du är partisk?
2009-01-14, 19:11
Medlem
Skullheads avatar
Citat:
men grejen är ju att man egentligen inte behöver anta så mycket eftersom det man redan vet till 100% är ju svårslaget i festlighetsgrad.

det här är ju verkligen skitpisskul. det måste du väl kunna inse även fast du är partisk?

Man vet så mycket att Isa är transa, och att Björn varit ansvarig utgivare för Sniper Records.

Allt annat är antaganden..

Nej, jag ser inte det roliga i det, men sen känner jag också Björn personligen och vet lite mer än er i frågan
2009-01-14, 19:43
Bannlyst
alltså, du vet att hon hade en blogg där det fanns en massa information?

så du klarar alltså inte av att se att det finns en massa humor i att en kille i böghatar-tshirt är dödligt kär i en transa?
2009-01-14, 19:43
Medlem
wehrmachts avatar
Citat:
Man vet så mycket att Isa är transa, och att Björn varit ansvarig utgivare för Sniper Records.

Allt annat är antaganden..

Nej, jag ser inte det roliga i det, men sen känner jag också Björn personligen och vet lite mer än er i frågan

Jaja du vet mycket, sluta väck denna vidriga tråd om dekadenta bögskinnskallar...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in