2008-11-09, 10:44
Medlem
Jag och min flickvän har nyligen upptäckt telefonsex och vi tycker om att samtidigt som vi pratar med varandra, smeker sig själv.
Grejen är nu att det lätt blir lite enformigt och fantasin tar lätt slut efter ett par gånger.
Ämnen som betas av är hur skön hennes våta varma fitta är samt att jag knullar henne och hur jag gör det.

Behöver tips på vad hur jag ska utveckla detta så kom hem tips!
Citera
2008-11-09, 10:47
Medlem
CashBlows avatar
Köp en mobiltelefon. Då kan du träffa henne samtidigt som du pratar med henne och berätta för henne vad du gör med henne samtidigt som du faktiskt gör det.

En konversation är alltid bättre digitalt, vägra vara analog med henne.
Citera
2008-11-09, 10:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CashBlow
Köp en mobiltelefon. Då kan du träffa henne samtidigt som du pratar med henne och berätta för henne vad du gör med henne samtidigt som du faktiskt gör det.

En konversation är alltid bättre digitalt, vägra vara analog med henne.

Förlåt om jag är trög men jag fattar inte... Vi pratar i mobiltelefon
Citera
2008-11-09, 10:51
Medlem
Zahs avatar
Om hon nu gillar att höra hur DU ska knulla henne så avancera lite försiktigt. Bli mer och mer hårdhänt, berätta i minsta detalj hur du ska ta henne med våld, nästa gång ni träffas så GÖR du det också. (Heheh)
Citera
2008-11-09, 10:53
Medlem
The Masters avatar
Jag ser fan framför mig hur du tar fram instruktionsboken då ni ligger och nuppar samtidigt som du har bluetooth headset i örat och paniskt letar ljuva ord.
Senast redigerad av The Master 2008-11-09 kl. 10:58.
Citera
2008-11-09, 11:10
Medlem
BigIvars avatar
Go kinky !
Citera
2008-11-09, 11:26
Medlem
Syltkakans avatar
Du kanske kan läsa ngra porrnoveller och få lite inspiration? Hitta sånt som skulle kunna gå hem hos er båda liksom.
Citera
2008-11-10, 02:22
Medlem
Fialisans avatar
Berätta hur hon förför dig... Berätta om dina fantasier så kanske de blir verklighet?
Citera
2008-11-10, 03:43
Medlem
"om jag skulle ta och parkera min långtradare i ditt eget lilla garage."
Citera
2008-11-10, 03:59
Medlem
"Åh, smukke pig, kom in i Mujaffas BMW!"
Citera
2008-11-10, 06:42
Bannlyst
Vad ni pratar om har inget med saken att göra egentligen, hur ni pratar om det är en helt annan sak.
Citera
2008-11-10, 07:13
Medlem
foshoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Syltkakan
Du kanske kan läsa ngra porrnoveller och få lite inspiration? Hitta sånt som skulle kunna gå hem hos er båda liksom.

Kanske t o m högläsning? När det står skrivet kommer man undan med lite fjantigare och konstigare saker för "det står ju så", medan man kanske blir hämmad av att det man själv kommer på spontant kan låta helt fel.

Ni kanske kan skriva egna små sexiga noveller och turas om att läsa.

Inte för att jag har nån aning. Kommer aldrig begripa tjusningen med telefonsex, klarar knappt en vanlig telefonkonversation
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in