2008-11-09, 23:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av th0mas
hahah,

Jo, men det löser inte mitt problem just nu

Tyvärr så gör det nog inte det , nå hoppas någon kan hjälpa dig.
Citera
2008-11-09, 23:58
Medlem
Hotdangs avatar
Jag brukar skrika på Vista, sen hota, sen gråta och om ingen av dessa ideér går hem så kopplar jag ut allt utom strömsladd, varpå rycker jag ut strömsladden snabbare än Vista hinner skicka ett felmeddelande. Sen startar jag datorn lungt och fint, kör Windows normalt och då brukar Vista glömma bort vad den höll på med . det är något skit när Vista ska läsa in Externa diskar för min del iaf med 32-bitars versionen.

Annars så är det ibland klabb med att den tar svinlångt tid med att läsa in alla filer om du inte indexerat den disken. Gå in i Kontrollpanelen och sniffa runt i Mapp Alternativ inställningarna och gör alla synliga osv.
Senast redigerad av Hotdang 2008-11-10 kl. 00:02.
Citera
2008-11-10, 00:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hotdang
varpå rycker jag ut strömsladden snabbare än Vista hinner skicka ett felmeddelande.

Det tar ju för fan tre kvart Har alltid undrat vad fan MS skall med dom felmeddelanderna till, för inte fan gör de sina produkter bättre för det. Helt säker på att meddelandena skickar sitt någon fucking hotmailaddres, som är over quotad för länge sedan. Alternativs till Bill's spam korg.
Citera
2008-11-10, 00:05
Medlem
Hotdangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ExilSvensk
Det tar ju för fan tre kvart Har alltid undrat vad fan MS skall med dom felmeddelanderna till, för inte fan gör de sina produkter bättre för det. Helt säker på att meddelandena skickar sitt någon fucking hotmailaddres, som är over quotad för länge sedan. Alternativs till Bill's spam korg.

Men man år ju vara tacksam för den lilla info man får:
Ett fel har uppstått och datorn kommer nu lagga pung under all framtid tills nästa omstart.

Som tur är så har MS ansvariga antingen kommit hem från semestern eller återhämtat sig från en hjärtinfakt och beslutat att Vista ska läggas ner och ett nytt OS ska fram på bordet.
Citera
2008-11-10, 00:15
Medlem
th0mass avatar
va fan, har ni startat hata Windows klubben på min tråd nu?

HJÄLP MIG!!!!
Citera
2008-11-10, 00:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av th0mas
va fan, har ni startat hata Windows klubben på min tråd nu?

HJÄLP MIG!!!!

Jepp... knappa in www.apple.com och clicka på store, så kan du joina oss inom två arbetsdagar

Det förutsätter i och försig att du fortfarande kan:

a) Hitta din webläsare
b) Inte öppnat några mail med bifogade filer
c) Att du fortfarande har kontakt med internet
d) Att du inte har blåskärm
e) Att du inte kör några andra program samtidigt som webläsare, om du nu hittade den.
Senast redigerad av ExilSvensk 2008-11-10 kl. 00:30.
Citera
2008-11-10, 00:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hotdang
Men man år ju vara tacksam för den lilla info man får:
Ett fel har uppstått och datorn kommer nu lagga pung under all framtid tills nästa omstart.

Som tur är så har MS ansvariga antingen kommit hem från semestern eller återhämtat sig från en hjärtinfakt och beslutat att Vista ska läggas ner och ett nytt OS ska fram på bordet.

Låt mig tippa namnet på nästa OS:

Windows Armagedon, now in stores close to you, 20 different versions, 1000 new bugs, 3000 new viruses, and 10 new security warning pop-up features. All for 400$

And for thoese who order it now, hell they'll get an included WINDOWS 95 version of the BLUESCREEN.
Citera
2008-11-10, 01:14
Medlem
Vad är det för fel på er? Försök och hjälp killen istället för att tracka ner på Windows som är ett förträffligt operativsystem. Så mycket bättre än Mac OS X. Skärp Er!
Citera
2008-11-10, 01:33
Medlem
Jag tror att det är dags att göra en RP på den där ExilSvensk nu. I inlägg efter inlägg här i Windowsforum-strukturen spammar han sig varm om MacIntosh.

Om nu en Mac vore något att ha, varför håller han sig inte i Mac-forumet då?

Givetvis därför att han inte ens klarar av att hantera en sådan hjärndöd maskin, utan försöker snappa upp tricks & tips från Windows-världennu när hans mamma har tröttnat på hans Mac-frågor och bestämt sig för att köpa en Intel-baserad Laptop med Vista ombord åt honom.

OnT: Jag GÖR en KFK-RP om idioten inte slutar skräpa ner här i forumsavdelningen.
Citera
2008-11-10, 09:42
Medlem
smurfehs avatar
http://fuskbugg.se/fuskbugg/?p=upload - Där kan du ladda upp.
Citera
2008-11-10, 14:49
Medlem
th0mass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smurfeh
http://fuskbugg.se/fuskbugg/?p=upload - Där kan du ladda upp.

Tackar så hjärtligt

Bilden finns nu här
http://data.fuskbugg.se/skalman01/-----datorn.jpg

Snälla hjälp mig få tillbaks innehållet så jag kan se alla mina hårdiskar där.
Citera
2008-11-10, 19:52
Medlem
th0mass avatar
Om ingen vet hur man löser det, vet nån vart i gbg man kan lämna in skiten för att få det löst?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in