• 1
  • 2
2008-11-09, 15:00
Bannlyst
Ett litet tips

Glöm inte att skära till dom innan serveringen. Så du inte serverar dom som franskskivor. Jag brukar skära dom från kant till kant. Då blir dom mycket mer lätthanterligare, och gästen ser att du verkligen lagt ner din själ.

En annan sak är att om du använder dig av tomat, så brukar dom bli helvetiskt varma. Och om inte det vore nog, så vill tomaten för det mesta smita i från brödet. Så håll ett öga på det.
Senast redigerad av Paraflex 2008-11-09 kl. 15:05.
Citera
2008-11-09, 15:16
Medlem
Rizados avatar
Pesto är galet gott. Bred på pesto och ha i mozarella, tomat , kanske lite salami och krydda efter behag så har du en perfekt toast!
Citera
2008-11-09, 16:49
Medlem
Guybrushs avatar
Prova med chevre, fikonmarmelad och salami. Kan nog ha varit den godaste toast jag käkat.
Citera
2008-11-09, 17:23
Medlem
klybans avatar
Lite fundersam på vad detta är för en apparat.
Botten och toppen på grillen ligger inte tätt an väl?

För mig ser det ut som att ev. fyllning av det kladdigare håller kommer rinna över hela skiten om man kör såpass länge att det börjar att kladda.
Citera
2008-11-09, 17:33
Medlem
MadamMims avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rizado
Pesto är galet gott. Bred på pesto och ha i mozarella, tomat , kanske lite salami och krydda efter behag så har du en perfekt toast!

Min personliga favorit! Brukar iofs ha prosciutto (stavning?) i.

Fetaost funkar skitbra i toastmackor.

Vet inte hur bra din maskin är, men i min har jag t.om lagat lammfilé (persisk bargkebab) med perfekt resultat. Trodde aldrig det skulle funka.
Annars är dom den perfekta korvgrillaren.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in