2019-02-20, 11:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arallaupptagna
Hur får man detta erbjudande?
De har ändrat om det då de hade gjort fel, skulle vara 50 stycken. Men vi som var snabba fick våra 300 onsättningsfria gratisspin, tipsade mina syskon och vi alla fick ut några tusenlappar totalt sett.
Citera
2019-02-20, 11:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MickelMan
De har ändrat om det då de hade gjort fel, skulle vara 50 stycken. Men vi som var snabba fick våra 300 onsättningsfria gratisspin, tipsade mina syskon och vi alla fick ut några tusenlappar totalt sett.

Stämmer bra det

PAF är för övrigt jävligt bra.
Citera
2019-02-20, 21:48
Medlem
Ja, Paf ger tillbaka till spelarna ganska ofta. Inte mycket eller stort, men högfrekvent.
Citera
2019-04-06, 19:56
Medlem
Wow vad jag gillar paf. Har spelat på i stort sett alla bolag men missat paf.

Varit kund där någon månad nu och diggar det skarpt. Bra erbjudande hela tiden.
Citera
2019-04-08, 08:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av antonbergh
Wow vad jag gillar paf. Har spelat på i stort sett alla bolag men missat paf.

Varit kund där någon månad nu och diggar det skarpt. Bra erbjudande hela tiden.
Ja Paf är bland de bästa, har mycket tävlingar med resor i potten bland annat. Sen får man som aktiv spelare en födelsedagspresent utav de när man fyller år (ca 20€).

Tycker även att det var grymt schyst utav de att när de råkade dela ut 300 omsättningsfria gratisspin istället för 50 som det skulle ha varit på en kampanj de hade så fick samtliga spelare som deltog behålla det de vann på dessa, vilket annat bolag som helst hade krävt tillbaka pengarna.

Spelar själv enbart på Paf sen ett tag tillbaka.
Citera
2019-04-23, 16:54
Medlem
Någon som hakade på påsk kampanjen med Free spins? Skulle inte dessa komma idag?
Citera
2019-04-23, 17:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av antonbergh
Någon som hakade på påsk kampanjen med Free spins? Skulle inte dessa komma idag?

Jag ringde supporten och de erkände indirekt att de kan hålla på dem till midnatt för vissa spelare för att man oftare skall gå in på deras sida och kolla (det stod ju bara datum inte klockslag).

Freespinnsen gäller dock en vecka så det det är inte så att man måste spela dem idag.

Men lite irriterande är det om man slösar tid på att gå in och se om de kommit.
Citera
2019-04-23, 18:14
Medlem
Ännu inte fått några och väntar otåligt.
Samlade ni ihop totalt 34 spinn ni också? De kanske inte är så sugna på att ge ut några sen de körde Book Of Dead kampanjen
Citera
2019-04-23, 19:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kortrockad
Jag ringde supporten och de erkände indirekt att de kan hålla på dem till midnatt för vissa spelare för att man oftare skall gå in på deras sida och kolla (det stod ju bara datum inte klockslag).

Freespinnsen gäller dock en vecka så det det är inte så att man måste spela dem idag.

Men lite irriterande är det om man slösar tid på att gå in och se om de kommit.

Ja man har ju gott om tid på sig att spela dom iaf. Men lite drygt att dom drar ut på att dela ut de.
Citera
2019-04-23, 19:21
Medlem
Citat:
Ännu inte fått några och väntar otåligt.
Samlade ni ihop totalt 34 spinn ni också? De kanske inte är så sugna på att ge ut några sen de körde Book Of Dead kampanjen

Jajamen 34 spinn här också, någon krona bör man väl dra in även om spelet verkar bara ganska trist.
Citera
2019-06-01, 10:36
Medlem
Paf tycks ha slutat med tävlingar och erbjudande för oss svenskar på grund av den nya spellagen. Finnarna får fortfarande erbjudande om tävlingar men inte vi. Var ju bland annat detta som gjorde att man spelade hos Paf.com.

Detta kan man tacka den svenska regimen och alla speltorskar för
Citera
2019-06-01, 18:48
Medlem
Citat:
Paf tycks ha slutat med tävlingar och erbjudande för oss svenskar på grund av den nya spellagen. Finnarna får fortfarande erbjudande om tävlingar men inte vi. Var ju bland annat detta som gjorde att man spelade hos Paf.com.

Detta kan man tacka den svenska regimen och alla speltorskar för

De slutade med kampanjer för er i samma veva som Betway och någon till fick rejäla böter för att ha brutit mot bonusbestämmelserna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in