• 4
  • 5
2008-11-12, 19:02
Medlem
johorrus avatar
oj dom här 2 dagarna är lite skumma vet inte viklen dag som är vilken med neurol comp(barb) tog vi dom var fiiina
Senast redigerad av johorru 2008-11-12 kl. 19:09.
Citera
2008-11-12, 23:14
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johorru
nu juger du vi snortade bara några sobril, och to bara 3-4 nitra det var itne så många .... men det rockade !det röckade röv ... som ni kanske såg vad jag skrev igår hhaha

nej vi tömde väl burken, men jaja då ska de finnas kvar nitra åt mej nu då!
Citera
2008-11-13, 12:01
Medlem
johorrus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av undervattenfisk
nej vi tömde väl burken, men jaja då ska de finnas kvar nitra åt mej nu då!
ät ala nitra å asobril själv så käkar ja romilar. om du endå kunde svara i telefon din jävel
Citera
2008-11-13, 14:26
Medlem
Har du någorlunda benzo tolerans så är e bara att trycka i dig barbituraterna,

barbiturater är kraftigt överskattade känslan är bara lite annorlunda men visst är dom lite starkare än benzo. men blanda helst dom inte med opiater.

Nitrazepam är en kraftigt underskattad benzo tycker jag, derivat från flunitrazepam bara nån syre molekyl som är borttagen vill jag minnas.

flunitrazepam binder bättre på gba receptorerna. så det är bara att slänga i sig några extra så känns det som du går på flu.
Senast redigerad av Nuked 2008-11-13 kl. 14:36.
Citera
2008-11-14, 01:19
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johorru
ät ala nitra å asobril själv så käkar ja romilar. om du endå kunde svara i telefon din jävel

Nu är det iaf så att nitrat och sobrilen funkade klockrent och även barbituraterna neurol comp
romilaren (DXM) däremot verkar va djävulens verktyg men de får han som testa dom skriva och berätta omsjävl då han återkommer vid medvetandet om han nu komm er minnas något

ursäkta stavfel pga div benso
Citera
2008-11-15, 19:48
Medlem
johorrus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av undervattenfisk
Nu är det iaf så att nitrat och sobrilen funkade klockrent och även barbituraterna neurol comp
romilaren (DXM) däremot verkar va djävulens verktyg men de får han som testa dom skriva och berätta omsjävl då han återkommer vid medvetandet om han nu komm er minnas något

ursäkta stavfel pga div benso
jag var ute naken i enbart skor och gick med hunden och skrek sieg heil ... dom fungerade tyvär slut nu för det var bara 15 mg man var tvungena tt käka så många så jag å en annan polare tryckte i oss alla
Citera
2008-11-15, 20:26
Medlem
johorrus avatar
är det inget som vet något om astraval?
Citera
2008-11-16, 04:51
Medlem
johorrus avatar
fan är ju bara jag som skriver hära, iaf tänkte raportera att toclase känndes som ett milt benso rus. och astra valen har jag just slängt i mig så ja ... vi får se vad som händer
Citera
2012-05-05, 21:57
Medlem
undervattenfisks avatar
Fan vad det ägde när vi just hittat dessa medikament! vi var nog flöddrade i flera veckor, för jag minns knappt nåt.. barbituraterna var coolast , nu har jag man iaf testat det haha minns dock inget, men dom var mjuka och smakade gott var bara och tugga i sig dom som små cola-nappar.

Nitrazepamen var förbannat stora på 80 talet jämfört med nu.. men man lärde sig snabbt lägga 6-7 på rad och sen svälja. minns att dom var gröna också?
Citera
2012-05-05, 23:28
Medlem
får du du rethosta så spar på Toclasen..en reK!!
Citera
2012-05-06, 00:02
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zeke68
får du du rethosta så spar på Toclasen..en reK!!
Allt e slut eller kastat nu, men han trådstartaren har fortf kvar dom tuffa tomma förpackningarna, tex till barbiutareterna och en gammal kodein-kaka med colasmak hahaha... ska be han fota dom så kan jag kasta upp bilderna.
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in