2008-11-07, 00:08
Bannlyst
Hello,

Finns det ngon tillgsmojng man kan installera fr att f weblsaren att radera all historik automatiskt, nr weblsaren stngs?

Kr sjlv Camino nu, och r njd. Men skulle vilja bli av med all historik och cookies atuomatiskt. Orkar inte hlla p och rensa d och d. Har egentligen ingen bra orsak til varfr jag vill ha bort dessa, men jag har bara en fix id
Citera
2008-11-07, 00:22
Medlem
Sluta porrsurfa p dina frldrars dator.
Citera
2008-11-07, 01:12
Medlem
varfr vill du alltid radera surfar du p ngon annans dator eller vad?
Citera
2008-11-07, 08:12
Medlem
krollees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adrian.isen

Vad har det med saken att gra? Frsk lsa hans problem istllet.
Citera
2008-11-07, 09:19
Medlem
Raggrunks avatar
Kr du firefox s r det bara g in p verktyg/instllningar/sekretess och kryssa i checkboxen "rensa.....nr ff stngs"

Edit: Sg nu att du kr camino
Senast redigerad av Raggrunk 2008-11-07 kl. 09:24.
Citera
2008-11-07, 09:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Fistor
Sluta porrsurfa p dina frldrars dator.

N, om jag nu fortfarade vore s unge, inga rkningar, inga mstern

Men serist, problemet har inget med porrsurfande att gra. Utan att jag inte vill ha en massa skit i datorn. Och str mig som det r nu p all jvla reklam, och vill inte ha ngot i datorn som underlttar marknadsfrningsbolagens liv.

Citat:

Som jag sade ovan. Men sedan finns ven den aspekten, att jag genom att jag r konsult ibland mste beska sidor, som r till en viss grad hemliga, d det inte n r offentliggjorda nnu. Och det r d altid en risk, att ngon utomstede som exempelvis lnar min dator, kommer t detta innan det r menat att det r ppet fr allmnheten.
Citera
2008-11-07, 10:00
Bannlyst
Kr chrome eller firefox
Dr finns det alltid en sdan funktion.
Citera
2008-11-07, 10:08
Medlem
systems avatar
Jag rekommenderar Safari med valet Privat surfning frbockat fr den som vill surfa utan att under tiden att lmna spr p datorn.

Fr den som i efterhand kommer p att alla spr ska rensas finns terstll Safari att ta till, vilket rensar allt.

Bda alternativen hittas under Safari i menyraden.
Citera
2008-11-07, 11:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av system
Jag rekommenderar Safari med valet Privat surfning frbockat fr den som vill surfa utan att under tiden att lmna spr p datorn.

Fr den som i efterhand kommer p att alla spr ska rensas finns terstll Safari att ta till, vilket rensar allt.

Bda alternativen hittas under Safari i menyraden.

En frga: Som jag har frsttt detta s sparar den inte historik. Men hur r det med cookies? Raderar Safari ven dessa?
Citera
2008-11-07, 11:25
Medlem
systems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ExilSvensk
Men hur r det med cookies? Raderar Safari ven dessa?
Ja, du vljer sjlv vad som ska rensas. Se bild: http://i38.tinypic.com/zl45k5.png
Citera
2008-11-07, 16:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av system
Ja, du vljer sjlv vad som ska rensas. Se bild: http://i38.tinypic.com/zl45k5.png

Tackar!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in