2008-11-06, 14:19
Medlem
FrkHögers avatar
Har hon varit gift tidigare? Har hon en son som är ca 18-19 år, isf med vem?
Vad finns det att säga om denna dam?

(Hittade ingen egen tråd om henne, bara om hennes bror.)
Citera
2008-11-13, 13:34
Medlem
FrkHögers avatar
bump!

Finns det verkligen inget skvaller?
Jag som ville ha bekräftat att hon fått massa pengar av sin första "sugar daddy"...
Citera
2008-11-13, 20:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FrkHöger
Finns det verkligen inget skvaller?
Jag som ville ha bekräftat att hon fått massa pengar av sin första "sugar daddy"...

Hon är skriven i en av de ökända Skandiafastigheterna på Strandvägen. Jag undrar om hon fick sitt hyreskontrakt som "alla andra" på den adressen?

När hon utökade butiken på Birger Jarlsgatan sägs det att hon fick köpa ut We-butiken för en knapp mille för att komma över hyreskontraktet.
Citera
2008-11-13, 21:19
Medlem
curdmans avatar
Hon var med i något "hemma-hos-reportage" i en modetidning som jag inte minns vilken.
Har för mig hon var kort.

Gud vilket dåligt skvaller!
Citera
2010-05-28, 14:38
Medlem
Newbienews avatar
Hon verkar vara helt vidrig.
Visade upp sin 11 åriga dotter Chloe`s "fashion intresse" i förkväll,vilket möttes av mycket kritik på nätet.
Till svar säger hon då bl.a "– Folk som inte känner en – deras åsikter kan man inte ta åt sig av. Det kan ju vara arbetslösa och outbildade, på nätet kan plötsligt vem som helst få en röst."

Då undrar man självklart vad för utbildning hon själv har att komma med ? Någon som vet ?

Hela intervjun finns att läsa här http://www.resume.se//nyheter/2010/05/28/nathalie-schuterman/
Citera
2010-05-28, 15:16
Medlem
jugbandbluess avatar
behövs ingen utbildning om man har kontakter. judar har mycket kontakter och fixar ofta karriärer åt varandra. etnisk solidaritet osv
Citera
2010-05-28, 18:21
Avstängd
WTFSTHLMs avatar
Cool unge och snygg morsa. Verkar klipsk också [båda två menar jag]
Citera
2010-05-28, 19:22
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av WTFSTHLM
Cool unge och snygg morsa. Verkar klipsk också [båda två menar jag]
Tycker helt tvärtemot! Ungen framstår som helt krampaktigt överspelad och morsan ger inget vidare intelligent intryck alls!
Citera
2010-05-28, 19:37
Bannlyst
Vilken sorts kläder säljer hon ?
Tant mode ?
Citera
2010-05-28, 20:26
Medlem
Umgicks en hel del med henne via kompisar i slutet av 80-talet. Hon var den som var mest städad och höll sig lugn hela tiden varje gång vi var ute (mest på Collage). Jag var t.o.m. servitör på en tjejmiddag med henne och nio-tio andra brudar i en lägenhet på Östermalm en gång men inget speciellt hände mer än att jag blev tokfull. Och det var ju inte det tråden handlade om... Inte så mycket skvaller men bättre än inget (kanske ?)
Citera
2010-05-28, 20:32
Medlem
bellhookss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av webber
Vilken sorts kläder säljer hon ?
Tant mode ?

Nej, absolut inte. Relativt exklusiva kläder och skor från ansedda märken som Marc Jacobs, Lanvin, Balenciaga, Chloé och så vidare.
Citera
2010-05-28, 20:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av bellhooks
Nej, absolut inte. Relativt exklusiva kläder och skor från ansedda märken som Marc Jacobs, Lanvin, Balenciaga, Chloé och så vidare.

Hur vet du det , har du köpt kläder till dig själv där ?
Senast redigerad av webber 2010-05-28 kl. 20:48.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in