2008-11-05, 23:30
Medlem
http://sv.wikipedia.org/wiki/G-punkt

Ska det vara så jävla svårt?

EDIT; Så slipper vi sådana skittrådar som denna. Prova att söka nästa gång, om du inte orkar leta dig till google så kan du iaf prova här på flashback innan. T.ex G-punk och sök enbart i rubriker så ska du se att du kommer finna något.

Ja, jag är grinig efter en horig arbetsdag. Men snälla, försök.
Citera
2008-11-23, 21:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Isbiten90
1. I stort sett obefintlig. Vår sexualkunskap bestod mest av att "ett nej är ett nej!".
Jag tror snarare att det är så att du sket i högstadiet och gymnasiet på samma sätt som de verkar skita i din universitetsutbildning.

Citat:
Ursprungligen postat av Sonadar
Fyfan vad töntigt att klanka ner på TS. Här är han helt ärlig och ödmjuk och ni ska vara besserwissers...
Anledningen till att folk är besserwissers kan ligga i vilken bild han ger av sig i övriga trådar.
Citera
2008-11-23, 22:00
Medlem
jumpcuts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snövit
Även här finns en illustration av kvinnans könsorgan. Du ska inte vara och pilla så mycket inne i själva slidan. Smek mer på blygläpparna och framförallt klitoris.

http://www.vardguiden.se/templates/Article.aspx?c=2638

Jag har varit med en tjej som inte ville att man skulle ta henne på fittan överhuvudtaget, hon ville bara ha kuken i sig. Snabbt och hårt skulle det vara, tog det längre än några minuter fick man skäll. Visserligen kom hon relativt snabbt (hon pillade på sig själv under sexet), men jävlar i lådan vad all hennes kåthet försvann efter hon komit. Inget mysande efteråt heller, hon bara vände sig om efteråt och somnade.

Tror aldrig jag känt mig mindre uppskattad i sängen faktiskt, men hon kunde vilja ha sex flera gånger om dagen och blev grinig om hon inte fick det. Däremot tog det bra länge innan vi hade sex första gången, så jag tror inte det handlade om att hon bara ville ligga heller...

Jag blir fortfarande snurrig i huvudet när jag tänker på henne, jävla skum brud alltså.
Citera
2008-11-23, 22:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Velon
Herregud, hopplösa ungdom.

Inne i fittan, mot magen sitter det en punkt ungefär 4cm in som kan uppfattas som "skrovlig". Den blir oftast mer och mer markerad i takt med tjejens ökade upphetsning. Det är g-punkten.

Utanför, längst upp innanför de inre blygläpparna sitter klitoris. Mellan tummen och pekfingret skulle jag säga 2-4cm från själva hålet.

Här får du en liten bild över hur själva ytterområdet ser ut, iakta den noga för din kunskap just nu är inte bara skrämmande utan även fånig.

http://www.nlm.nih.gov/medlineplus/e...size/17050.jpg

Dagens ungdom? Tror du farfar visste ett skit om "G-punkter"? Haha. Du gör bort dig mr pussyman
Citera
2008-11-23, 22:41
Medlem
Biatchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Velon
Nu kan visserligen tjejer ha framfall på livmodertappen men är den möjlig att nå med bara fingrarna?

Behövs varken framfall eller bakfall för att känna på livmodertappen med fingrarna..
Dock brukar inte det inte vara skönt med "massage" på tappen...
Citera
2008-11-23, 23:01
Bannlyst
Citat:
Tjena!

Träffade en tjej i våras och då det var den första tjej som jag så att säga idkade umgänge med passade jag på att utforska kvinnokroppen så mycket som möjligt. När jag för första gången hittade vägen in i kvinnokroppen (det var inte så jäkla lätt som man kan tro ) - med fingrarna då - så fortsatte jag att där inne "känna mig efter".

Väl inne - kanske två, tre centimeter in hittade jag två små "punkter". De var inte alls stora men de fanns där, och de satt fast. Jag - okunnig som jag är - antog snabbt att det var klittan resp. G-punkten. Med två av mina fingrar på högerhanden försökte jag stimulera dessa punkter. Efter ett tag började faktiskt min tjej skaka och upplevde en - som jag förstod det - orgasm.

Jag antog snabbt att det var stimuli av dessa två punkter som hade gett upphov till orgasmen. Frågan är emellertid om det stämmer - jag vet inte. Jag har i efterhand fått lära mig att klittan inte alls sitter inuti, utan snarare utanpå slidan. Dock kan ju den ena punkten ha varit G-punkten. Kanske. Vad vet jag. Är inte så insatt.

Vad tror ni? Vad var det jag kom åt?

Mvh,

Isbiten90

20 år (+ ?) och vet inte vad en fitta är... Damn !
Citera
2008-11-23, 23:17
Medlem
jandis avatar
hon fejkade säkert. klittan sitter utanpå som du fått förklarat redan och en bit in, mot magen, sitter g-punkten. det är skönt att bli smekt på klittan och få tryck mot g-punkten. g-punkten känns dock inte som en punkt med fingrarna. jag har fått lära en del herrar var g-punkten sitter (och då herrar som haft sex med andra före mig) men klittan har nog dom flesta känt till... dock inte alla, har det verkat som. så helt misslyckad behöver du inte känna dig.

/rätt konto.
Citera
2008-11-24, 00:01
Medlem
Isbiten90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Baxus
20 år (+ ?) och vet inte vad en fitta är... Damn !
Jag är under 20 år gammal. Över 18, dock.

Jag vet bättre nu i alla fall. Synd bara att jag inte gjorde det under tiden med tjejen, vi ses tyvärr inte längre.
Citera
2008-11-24, 00:07
Medlem
Roundcubes avatar
Tror bara att TS behöver få några år till på nacken innan han ska hålla på med sånt här. Gnugga geniknölarna och läsa lite med
Citera
2008-11-24, 01:01
Medlem
Meyer_Lanskys avatar
Varför så elaka? För en gångs skull har vi fått hit en mansperson som inte utger sig för att ha fb-kuk på +30 cm och ha tagit +100 fruntimmer i tvåan. Bara det är en händelse i sig... då kan man gott stå ut med lite basic-frågor.

Citat:
Jag är under 20 år gammal. Över 18, dock.

Jag vet bättre nu i alla fall. Synd bara att jag inte gjorde det under tiden med tjejen, vi ses tyvärr inte längre.

Välkommen hit Lycka till med framtida utflykter i den kvinnliga anatomin.
Citera
2008-11-24, 08:20
Medlem
jumpcuts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Meyer_Lansky
Varför så elaka? För en gångs skull har vi fått hit en mansperson som inte utger sig för att ha fb-kuk på +30 cm och ha tagit +100 fruntimmer i tvåan. Bara det är en händelse i sig... då kan man gott stå ut med lite basic-frågor.

Välkommen hit Lycka till med framtida utflykter i den kvinnliga anatomin.

Läs gärna hans övriga trådstarter innan du uttalar dig om honom.
Citera
2008-11-24, 15:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Meyer_Lansky
HJan skulel ju faktiskt mycket väl kunan ha en FB-kuk och tagit 100 kvinnor i röven utan att veta hur musen ser ut. Mig veterligen måste man inte ha klarat anatomitestet och ha liten kuk för att ha analsex.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in