Citat:
Ursprungligen postat av qickman
Har kollat hjärtat hos läkarn.. de har inte hört av sig på två månader sedan jag gjorde "arbetstestet" så jag antar väl att det är bra. Kärringdoktorn sa att hon skulle höra av sig i vilket fall iomed att jag var där för bröstsmärtor för övrigt.
Nu kan den doktorn sätta sig på en sybian och bli filmad billigt.
Jag är ständigt deprimerad, stressad och oroad. Till följd av det, förmodar jag, andas jag väldigt tungt (det tar emot) och har ont i bröst och även vid magsäcken antar jag.
Vad ska man göra, men framförallt, vad beror det på? Är det bara stressen och oron eller kan det vara något mer allvarligt?
Varför söker du inte hjälp för att bli av med stressan så du slipper magsår, ont i hjärtat m.m? Det är inte BARA stress. Stress är bra i vissa syften men inte fan så att din kropp går på högvarv. har du pratat med läkare om din stress oro och vad det beror på? Ibland så stressar man för att man har för höga krav, andra gånger på grund av för mycket kontroll över en situation, och ibland annat.
Jag önskar dig lycka till! Jag hamnade för 2 år sedan 3 gånger på sjukhus för att mitt hjärta slon så hårt, det var ängslan och stress. Träning har varit min bästa vän sen dess.