2001-11-27, 11:34
Medlem
Vad har det för bieffekter och vad har ni för bra respektive dåliga erfarenheter? är det några dåliga grejjer som att man lägger på sig mer fett efter kuren som vissa andra preparat? Blir man fort resistant mot det? Några bra doser? Mycket tacksam för svar
Citera
2001-11-27, 17:46
Medlem
Clenbuterol

Bieffekter som jag upplevt:
Hjärtat bultar, (gjorde också ont när jag stackade med efedrin och T3), Skakningar (Kan vara riktigt jävliga, men går över), Vätskedrivande, Huvudvärk (Sammankopplat med föregående), Djävulsk pigghet (jobbigt att inte sova - ta tidigt på dan), svettningar + värme.

Börja på 60-80mcg och jobba dig upp till runt 200mcg.

Lite knarkfeeling (affe) som kan var obehaglig för den ovane.

Det sänker inte ämnesomsättningen efter kuren är slut, så du blir inte fet (till skillnad från T3 under längre perioder)
Citera
2001-11-27, 18:50
Medlem
Clenbuterol

ok, så bieffekterna är ungefär som effe fast snäppet värre? Fungerar det bra då?
Citera
2001-11-27, 22:06
Medlem
Clenbuterol

Fuckhead, vad tycker du om clen?
Citera
2001-11-27, 23:16
Medlem
Clenbuterol

Jag tycker att clen är ett av de mest potenta fettförbrännarna, mycket skonsam mot muskelmassan dessutom då man inte tappar aptiten som på t ec ECA. Äter man inte tappar man ju också muskelmassan. Det vill man ju inte. Dessutom tycker jag clen är mycket effektivare än ECA. Det gäller bara att dricka mycket vatten och att inte överdosera så är bieffekterna inte speciellt påtagliga.
Det bästa sättet är att mäta sin kroppstemp, höjs den funkar clen, annars höj dosen. Så slipper man ta för mycket !
Den funkar dock ej anaboliskt på något vis som studier på djur visat då vi människor saknar beta3 receptorer.....Brukar känna mig något svagare på clen just under kuren. Brukar känna mig vare sig piggare eller tröttare heller. Ta inte sista tabben efter kl5 på kvällen, för då kan det bli svårt att sova.
Och så vill jag tillägga att clen stackat med T3 är den mest potenta fettförbrännaren jag testat.

Fuckhead
Citera
2001-11-28, 17:02
Medlem
Clenbuterol

Vad är ca: priset på Clen och T3??
Citera
2001-11-29, 02:05
Medlem
Clenbuterol

Clen :3-6kr/st, säljs oftast i 50 el. 100pack
T3 :1-2kr för 50mcg tabbarna, kan vara svårt att få tag på, har bara sett det hos kinesen

Fuckhead
Citera
2001-11-29, 16:46
Medlem
Clenbuterol

Vem är denna kinesen? Skulle behöva få tag på både Clen och T3. Vore tacksam om du kunde hjälpa mig FuckHead. Maila mig gärna.
Citera
2001-11-29, 17:00
Medlem
Clenbuterol

Håller med Fuckhead. T3 och Clen rular ihop, ECA är mycket väsen (biverkningar) för nästan ingenting. Däremot funkar effe för extra tryck i träningarna. T3, Clen och ECA stackat körde jag förra veckan och fick ont i hjärtat jävel efter ett 90min konditionspass, jag tror att Clen + effe är lite too much.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in