2008-11-04, 22:48
Bannlyst
Som TP, Ecstasy i Skåne!

Folk från Skåne, kan ju slänga in en rad om det kommer/eller finns sköna knappar. Nice och veta, då kanske man hinner fånga upp ett par stycken!
Citera
2008-11-14, 00:24
Medlem
OGkushs avatar
Hur kommer det sig att knappar är mer ovanligt här i skåne än i gbg, stockholm t.ex?
Det finns ju stor efterfrågan här nere menar ja.
Citera
2008-11-19, 18:21
Bannlyst
Blåa delfiner finns i Hbg, men d är ganska kass och innehåller nog en hel del oönskade substanser. Annars växer ju inte E på träd tyvärr
Citera
2008-11-20, 14:51
Medlem
Flufffens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lugini
Blåa delfiner finns i Hbg, men d är ganska kass och innehåller nog en hel del oönskade substanser. Annars växer ju inte E på träd tyvärr

Med andra ord så är de inte värda att leta efter/betala för?
Citera
2008-11-20, 15:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Flufffen
Med andra ord så är de inte värda att leta efter/betala för?

Kanske inte värda att leta efter men i brist på annat så går d å köra på, men dom brister lite i att den riktiga kärlekskänslan inte infinner sej.
Citera
2008-11-20, 15:28
Medlem
Skäggbiffens avatar
Delfinerna börjar tydligen rulla in här i skåne , har också hört talas om dessa.
Citera
2008-11-20, 15:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Skäggbiffen
Delfinerna börjar tydligen rulla in här i skåne , har också hört talas om dessa.

Var i Skåneland har du hört om dessa vattenlevande djur?, kul att veta var dom letar sej upp över vattenytan.
Citera
2008-11-20, 18:08
Medlem
Skäggbiffens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lugini
Var i Skåneland har du hört om dessa vattenlevande djur?, kul att veta var dom letar sej upp över vattenytan.

Malmö naturligtvis.. jag visste inte ens att det fanns människor utanför staden
Citera
2008-12-19, 15:26
Bannlyst
Skåne!

Vad finns hos er nu? och är dom bra isf?
Citera
2008-12-20, 18:22
Medlem
Jag har knappt sett av några knappar i Skåne på år. Såklart handlar det om kontakter och så vidare men det känns som att ecstasy har blivit ovanligare här nere de senaste åren. De gånger jag själv kommit över något har det alltid varit MDMA-kristaller. Inte mig emot, softare när man vet vad det är man får i sig, och i vilka doser.
Citera
2008-12-21, 12:48
Bannlyst
finns det några riktigt bra knappar där nere nu?

PM om ni inte vill skriva i tråden.
Citera
2008-12-21, 13:10
Medlem
skulle jag inte vilja påstå. verkar som rosa hjärtan har kommit ner hit nu. slänger aldrig i mig en sådan igen
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in