• 3
  • 4
2009-05-16, 21:26
Medlem
Ikappenknapps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SweCrime
Först måste ja tacka dig för förklarningen mellan sifon/ICA grädde.
Sen så måste ja påpeka att det inte är koffeinet i colan som ger dig kicken utan TREOn.
Men vist, redbull eller annan energidricka skall ju göra det avsevärt mycket bättre!
Mvh

Varför inte smälla i sig ett gäng koffeinpiller ist för massa treos som innehåller 50mg koffein st medans varje koffeinpiller innehåller 100mg koffein?
Citera
2009-05-16, 21:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shroomies
Lägger till min personliga favorit, nasal snuff. Helt enkelt tobak i pulverform som intas nasalt, man får kickar som om det vore första gången! Rekommenderar jag starkt!

Tändargas, Gripen, Glade, Mr.Muscle & lustgas.
Muskotnöt (Cirka en halv burk krossat / 2-3 nötter)
Några treo blandad med Coca Cola.
Lobelia (Blommer som oftast växer ute i trädgården på sommrarna)
Nasal snuff/luktsnus

Det gjorde du rätt i!

Till det matrial ja kommer posta nu har ja själv skrivit. Detta är ifrån den gamla sidan www.zlp.info.se som ej finns längre. Så jag bryter alltså inte emot någon regel och ja uppmanar ingen till detta.

Nikotin:

Eter:

Muskotnöt:
Metod 2 i muskotnöt när man framkallar det via lacknafta, ja lyckades få fram vita små "pulver korn" men lyckades aldrig röka det då en moralkärring slog det ur näven på mig

Bolmört

Flugsvamp:

Lobelia:

Bolmört:

Salladsopium:

Kalmus:

REMBER: Att när ja skrev detta var ja en liten skitunge som inte kunde så mycket MEN den mesta texten kommer ifrån boken "Naturlig Hög" men fortfarande omskrivet av mig. Så ja orkar inte bry mig om dålig formulerad & felskriven text.
Citera
2012-04-22, 23:56
Medlem
[quote=M41K]Har hört att muskotnöt ger en gudomlig tripp, ta 40st [/QTA 40 ST OCH DU ÄR DÖD! vet det e en gammal tråd men om jag hittar den här tråden kan vilken unge somhelst göra det. ta mellan 3-5 nötter vänta 6h sen blir du varm i kroppen. påminner mkt om cannabis. tog 4 gick ut i natten mot skogen och tyckte det var skit häftigt. och skogen kalla på mig. inte med en röst eller nåt. men genom en stark tjänsla att jag borde gå dit. samtidigt börja nojjan som fick mig att änka att det var onda andar som försökte lura in mig dit. men samtidigt som man var vaken i huvet och visste att det bara var en känsla av nöten.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in