Citat:
Ursprungligen postat av qickman
Mår skit och jag sitter uppe på nätterna och bara funderar och stirrar och har ångest. Jag har svårigheter med att prioritera skolan. Jag har i princip inte läst en enda sida i någon av kurslitteraturerna, och har inte gjort en enda övningsuppgift alls hemma. Det enda jag har gjort är att ha varit på några föreläsningar och labbarna.
Känner samma som dig. Fungerade bra att gå upp på morgonen den första läsperioden. Nu har det blivit omöjligt att gå upp och jag sover bort dagarna. Somnade tex 00:30 inatt och försökte gå upp både 9 10 och 11 med det gick inte. Vaknade istället klockan 18:30 efter att ha sovit närmare 18h, fattar inte hur det går till.
Under mattekursen som var förra LP så tror jag inte att jag fattade någonting utav det som drogs igenom på föreläsningarna fast jag var på nästan varenda en. På övningarna var jag med på genomgångarna, men när det kom till att räkna stirrade jag bara i boken och fick inget gjort. La ner nästan 10h på att räkna 2 dagar innan tentan och kursen var på 7,5hp. kuggade den tentan så klart samt 2 andra. (tot 3/3)
Kommer att gå klart den här terminen och göra tentorna vid jul och skiter det sig så finns det ingen anledning att vara kvar här. Och bita ihop....jo jo bita ihop i 5år på nått som jag uppenbarligen inte har något speciellt intresse för blir nog svårt (alt. 3år men bara det är alldeles för lång tid)