2008-11-03, 19:48
Medlem
Twitters avatar
Köpte Lost Heaven för några dagar sedan, och när jag hade installerat det som gick på 2 min ungefär så startar det inte! Jag får bara upp en varning från Nod32 som varnar för en proxy trojan, har googlat detta men inte hitta några direkta svar utan bara diskussioner. Har testat att ladda hem ett crack till(skulle testa om det var exe:n som det var fel på). Har testat mycket och undrar om någon med samma problem som har löst det eller bara förslag!
Vore tacksam för svar!!!!!!!
Citera
2008-11-03, 20:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Twitter
Köpte Lost Heaven för några dagar sedan, och när jag hade installerat det som gick på 2 min ungefär så startar det inte! Jag får bara upp en varning från Nod32 som varnar för en proxy trojan, har googlat detta men inte hitta några direkta svar utan bara diskussioner. Har testat att ladda hem ett crack till(skulle testa om det var exe:n som det var fel på). Har testat mycket och undrar om någon med samma problem som har löst det eller bara förslag!
Vore tacksam för svar!!!!!!!

Testade du patchen?
http://www.gamershell.com/download_4115.shtml
har du löpt spelet och har alla 3 skivor så ska du inte ha någon crack.
Citera
2008-11-03, 20:49
Medlem
Twitters avatar
Har inte testat denna patchen!
Testar och återkommer, har köpt spelet
Citera
2008-11-03, 21:12
Medlem
Twitters avatar
Skumt det står bara när jag trycker på patchen: Do you want to uninstall? Yes No vad ska jag göra???
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in