2008-11-03, 21:30
Medlem
Dollar Bills avatar
Äntligen poäng igen, började tro att det inte skulle bli flera.
2008-11-03, 21:31
Medlem
Nissedruvas avatar
Härligt Brynäs! förlust idag hade varit total katastrof, Czarnecki hade nog suttit ganska löst.
Medlem
Crazy JOs avatar
Två bottenlag i Karlstad som delade på poängen
Det är nästan så SSK var värda två poäng med sina chanser i sudden
Medlem
Corrans avatar
Som sagt...då Kallio inte får 2min så fattar jag inte va han blåste för. Men...han rörde ju spelarens rygg...kanske ska va glad att de inte blev matchstraff?
2008-11-03, 21:33
Medlem
Blä att Hv förlorar denna matchen irriterar mig väldigt efteråt.

Alla utvisningar och individuella misstag.
2008-11-03, 21:33
Medlem
Frölunda, Färjestad och HV på platserna 6-8 efter snart 20 omgångar. Vem kunde väl tro det?

Håller själv på Frölunda kan väl tilläggas...
2008-11-03, 21:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av melvein
Frölunda, Färjestad och HV på platserna 6-8 efter snart 20 omgångar. Vem kunde väl tro det?

Ingen skulle jag tro
2008-11-03, 21:37
Medlem
SweTechs avatar
Vilket lag är det aftonbladet ska skrika ut som nya serieledare imorgon?

Det är otroligt komiskt att folk läser så mycket in i resultaten så här tidigt på säsongen och det gäller inte bara i elitserien utan i allsvenskan och nhl också. Titta istället på hur lagen spelar, har man ett eget och bra grundspel, skapar man chanser, hur agerar försvaret? Såna saker tycker jag är viktigare än vilka som ligger topp 4 tidigt i november.
2008-11-03, 21:38
Medlem
Flärps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av melvein

Är helt mållös. SSK har inte ett skit att komma med idag men lyckas ändå knipa en pinne pga FBK's förbannade oflyt och Motins jävla skitspel

Utan Gustavsson i kassen så hade nog FBK legat sist vid det här laget.
2008-11-03, 21:41
Medlem
Känns som Frölunda sakta men säkert börjar gnaga sig uppåt i tabellen. Idag tycker jag de spelade jävligt stabilt. Man slapp se alla dessa felpass och annat otyg som så ofta förekommit de senaste säsongerna.
2008-11-03, 21:45
Medlem
Ladidas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SweTech
Vilket lag är det aftonbladet ska skrika ut som nya serieledare imorgon?

MoDo?

Nej att sitta och stirra sig blind på en tabell är ju ingen höjdare direkt, därimot kan man ju inte klaga på formen just nu direkt.

Mhm!

Första femman tickar på som tåget och Skröder gjorde hattrick ikväll, inte illa...inte illa alls.
2008-11-03, 21:46
Medlem
Ferross avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ladida
MoDo?

Nej att sitta och stirra sig blind på en tabell är ju ingen höjdare direkt, därimot kan man ju inte klaga på formen just nu direkt.

Mhm!

Första femman tickar på som tåget och Skröder gjorde hattrick ikväll, inte illa...inte illa alls.

Titta vem som har hittat hit, det var inte igår.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in