2008-11-09, 10:08
Medlem
joppes avatar
Har man förstånd på att knulla, så är missionären fantastisk. En av det bästa ställningarna för att uppnå både njutning och intimitet. Finns hur många variationer som helst.
Citera
2008-11-09, 13:34
Medlem
Lavas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av joppe
Har man förstånd på att knulla, så är missionären fantastisk. En av det bästa ställningarna för att uppnå både njutning och intimitet. Finns hur många variationer som helst.

...och erfarenhet kanske.
Citera
2008-11-10, 22:49
Medlem
Hon var säkert nervös och kunde inte komma på något annat.
Citera
2008-11-12, 19:02
Medlem
Missionären är bra om man tycker om personen i fråga och kör med lite variation! Men själv tycker jag nog den kan vara lite för "intim" med ett ons då man ser varann i ögonen rätt mkt :P
Citera
2008-11-12, 19:23
Medlem
Är man sexuellt trångsynt så kan nog missionären upplevas "tråkig"
Kämpar man inte för att få något bättre, så kommer det aldrig bli bra!

Det finns en anledning varför missionären är så populär och uppskattad.
Den kan nämligen varieras otroligt!

Kommer med några tips:
Tänk dig att manen har vinkeln 90 när han står på knäna upprätt.
Tänk dig att kvinnan har vinkeln 90grader när hon är som en fälkniv med bena, liggandes på ryggen.

Ett exempel:
Missionären med benen på axlarna. Mannen står 90grader. Kvinnan 90grader.

Annat räkneexempel är tex en armhävning. Då ligger killen med ca 15-25 grader mot sängen.

En favorit är helklart mannen ståendes 90grader. Kvinnan är upphöjd i svanken med en kudde, eller täcke. Kvinnans ben är sedan böjda bakåt mot hennes huvud med ca 30-45 grader.
Extra kul kan vara om hon håller i hennes fötter, det är otroligt upphetsande.
Om inte så vig:
Sedan man du trycka på hennes knäväck, då hon böjs bak ytterliggare(till kanske 45-60 grader).
Är kvinnan smått ovig, så kan hon böja knäna.
En annan variant på denna är hennes ben är fällda bakåt(30-50grader), men böjda knän. Hennes fotsula trycks mot ditt bröst. Du håller i hennes fotleder.

En annan ställning är att du ligger i vinkeln 20-40 grader. Som en armhävning. Du kan tex hålla på sängens stomme i huvudända. Prova detta med hennes ben på dina axlar. Skillnanden blir din penetrerings dynamik. Istället för juckrörelse blir det mer dopp. Mycket skönt för båda!
Citera
2008-11-12, 20:51
Medlem
MoribundWorlds avatar
Jag är kille och älskar varianter på missionären. Kan bli riktigt jävla skönt, man kan ju lyfta hennes ben upp eller åt sidan osv. Grymt härligt när man gör det. Men vanlig missionären är trist.
Citera
2008-11-13, 02:41
Medlem
tayfoXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aeonflux
Senast i fredags hade jag turen att få med mig en tjej från krogen, och väl hemma började man ju varsamt ta det stora steget till en underbar natt. Kyssar, lätta beröringar, slickande och sugning.
När det väl närmar sig penetrering så försöker hon få mig att lägga sig över henne, missionärs ställningen såklart.
Varför och åter varför, måste man alltid köra missionären?
Min personliga åsikt är att det är den tråkigaste ställningen i boken Kamasutra *om den nu finns där * och den ställningen har jag kört med alla som jag varit med, och är nu riktigt uttråkad av skiten.
Vad kan detta bero på?

/aeon

You are my hero" som min polare brukar säga.. Jag håller med dig till 100% vafan är det för speciellt med missionären, den är tråkig, ingen speciell njutning, inte alls sexig. Det är sak som tydligen bara är ett måste :S jag hatar det. jag gillar att experimentera, men tydligen så är nästan flickvänm ett måste då.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in