2008-11-03, 17:31
Medlem
Senast i fredags hade jag turen att få med mig en tjej från krogen, och väl hemma började man ju varsamt ta det stora steget till en underbar natt. Kyssar, lätta beröringar, slickande och sugning.
När det väl närmar sig penetrering så försöker hon få mig att lägga sig över henne, missionärs ställningen såklart.
Varför och åter varför, måste man alltid köra missionären?
Min personliga åsikt är att det är den tråkigaste ställningen i boken Kamasutra *om den nu finns där * och den ställningen har jag kört med alla som jag varit med, och är nu riktigt uttråkad av skiten.
Vad kan detta bero på?

/aeon
Senast redigerad av Aeonflux 2008-11-03 kl. 17:35.
Citera
2008-11-03, 17:48
Medlem
är en för många brudar skön ställning. En liten kudde under rumpan på henne och hon kommer älska dig
Citera
2008-11-03, 17:50
Medlem
ducklings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aeonflux
Vad kan detta bero på?

Tja, det är en skön ställning för tjejen då hon kan komma åt med handen och stimulera klitoris under tiden. Kom ihåg, inte många tjejer kommer av enbart penetration. Missionären är liksom ett "säkert kort" för orgasm, i alla fall för mig. Tjejen kan ju stimulera sig själv i andra ställningar också, t ex. doggy, men med den ställningen är det lätt att du kommer för långt in om du är välutrustad och det gör ont. Min gissning är att missionären är något som många tjejer vill börja med om det är första gången med en ny kille, och det är det ju ofta vid ett ONS. Men jag talar bara av egen erfarenhet
Citera
2008-11-03, 18:29
Medlem
jandis avatar
bra ställning att börja med om du frågar mig, av praktiska skäl. sen kommer han (om han gör det rätt och bra) åt klittan jävligt nice. annars så är det ju fint att kunna hålla honom nära och sådär, fast det brukar man inte bry sig om vid ons.
Citera
2008-11-03, 20:00
Medlem
sickpuppys avatar
Citat:

Jag är lika frågande som du. Tydligen tycks den vara populär bland både kvinnor och män. Visst, den kan vara mysig om man är kär och vill ligga och titta varandra i ögonen eller nåt, men den är tråååkig. För mig är det svårt att komma i den också.

Vilka ställningar skulle du föredra?
Citera
2008-11-03, 21:24
Medlem
Chupakabras avatar
Varför inte börja med den och sen gå vidare?
Brukar jag göra
Citera
2008-11-03, 21:35
Medlem
Lavas avatar
Citat:
Senast i fredags hade jag turen att få med mig en tjej från krogen, och väl hemma började man ju varsamt ta det stora steget till en underbar natt. Kyssar, lätta beröringar, slickande och sugning.
När det väl närmar sig penetrering så försöker hon få mig att lägga sig över henne, missionärs ställningen såklart.
Min personliga åsikt är att det är den tråkigaste ställningen i boken Kamasutra *om den nu finns där * och den ställningen har jag kört med alla som jag varit med, och är nu riktigt uttråkad av skiten.
Vad kan detta bero på?

/aeon

Ons går väl först och främst ut på att få utlopp för lustar - egosex?
Missionären är nog för många tjejer det säkraste kortet för dem.

Vill du ha kul och givande sex - skaffa dig en relation.
Citera
2008-11-03, 21:39
Medlem
Tranans avatar
Aldrig varit med om att tjejen ber än lägga sig över henne. Ingen pratar, det flyter liksom bara på.

Nä, jag skoja. Jag har inget vettigt att säga.
Citera
2008-11-03, 22:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sickpuppy
Jag är lika frågande som du. Tydligen tycks den vara populär bland både kvinnor och män. Visst, den kan vara mysig om man är kär och vill ligga och titta varandra i ögonen eller nåt, men den är tråååkig. För mig är det svårt att komma i den också.

Vilka ställningar skulle du föredra?

Angående: "För mig är det svårt att komma i den också."
Jag har samma problem, kan det bero på att jag inte blir speciellt upphetsad av själva ställningen i fråga??
Ibland kan det gå så långt att jag tappar lusten överhuvudtaget. "den går ner, och vill inte upp igen helt enkelt"

"Vilka ställningar skulle du föredra?": Jag har många favoriter, som den dominanta kille jag är och vill vara i sängen. Men att ragga upp en person på krogen och föreslå förnedrande och undergivenhet är inget jag gör förens jag har stadigt förhållande, och vi vill piffa upp lite i sexlivet.
*Är ju igentligen ganska blyg av mig med främmande människor*
Citera
2008-11-04, 15:25
Medlem
Superfluouss avatar
Missionären är världens mest underskattade ställning. Alltid detta om att det skulle vara "tråkigt" och "vanligt"... Det är väl vanligt för att det är skönt. För mig är det nog killens tyngd på min kropp som gör det mest, men det finns ju andra fördelar med den också som redan nämnts. Om du verkligen inte gillar det så säga det eller visa det, det är väl ganska ovanligt att folk vägrar byta ställning i sängen?
Citera
2008-11-04, 15:43
Medlem
Sasukos avatar
En fördel är ju att man kan komma åt att gnida klitoris mot killens kropp samtidigt. Personligen tycker jag dock bäst om när tjejen ligger på mage med killen över sig (som ska ligga med tyngden på mej) samtidigt som han håller en hand under vid klitoris som man kan gnida sig mot =)
Citera
2008-11-04, 18:27
Medlem
playmates avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Superfluous
Missionären är världens mest underskattade ställning. Alltid detta om att det skulle vara "tråkigt" och "vanligt"... Det är väl vanligt för att det är skönt. För mig är det nog killens tyngd på min kropp som gör det mest, men det finns ju andra fördelar med den också som redan nämnts. Om du verkligen inte gillar det så säga det eller visa det, det är väl ganska ovanligt att folk vägrar byta ställning i sängen?

Plus ett. Dessutom kan missionären varieras, behöver inte bara vara att ha hela killen över sig. In med en kudde under rumpan eller ben på axlar. Testa er fram! Missionären är bra med rätt person.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in