2017-08-05, 19:12
Medlem
vichy6s avatar
Man kan undra vad Dominika gjorde. Troligt att hon låg och sov 23.00? Satt hon och betraktade spektaklet?
Citera
2017-08-05, 19:13
Medlem
kinematisists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjackmoster
Det är också oerhört komiskt att Anders Borg och den frånstötande judesuggan Dominika vill låtsas som att som AKB och andra som attackerar honom bara har "rykten" att gå på, samtidigt som han sedan igår både har lovat att han ska "söka hjälp" (mot bakgrund av vad, undrar man då - som flera i tråden redan har påpekat) och nu avgår från sina uppdrag i Kinnevik. Hur lättlurade tror de att folk är?

Borg blev stenhårt ägd. Dominika förvärrade hans redan taskiga läge.
Det är nya tider nu med DJT (Trump) och influenserna märks även här.
Borg är borta; det är realpolitik in action.
Citera
2017-08-05, 19:14
Medlem
Hitokiri-Battosais avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snillet_1
Detta är väl en rent privat sak och något Anders Borg får skämmas för. Men inte så mycket mer. Väl?

Nej. I dagens klimat där politikerföraktet hotar att underminera demokratin finns det inte utrymme för att de allra högst uppsatta politikerna får bete sig så här, inte ens några år efter att de lämnat sina uppdrag.
Deras kompensation är väldigt hög och speglar det engagemang de förväntas ha. Borg cashar in hårt på att hans namn är hårt kopplat till Sveriges politiska system. Därför måste han också ta smällen inte som en privat person, utan som en före detta mycket högt uppsatt politiker.
Senast redigerad av Hitokiri-Battosai 2017-08-05 kl. 19:16.
Citera
2017-08-05, 19:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kinematisist
Borg blev stenhårt ägd. Dominika förvärrade hans redan taskiga läge.
Det är nya tider nu med DJT (Trump) och influenserna märks även här.
Borg är borta; det är realpolitik in action.

Inte bara Borg, även Tobé och övriga högt uppsatta moderater som valde att försvara honom, lär finna att deras positioner är rejält försvagade nu.
Citera
2017-08-05, 19:15
Medlem
NygammalValss avatar
Under lördagen skriver sambon Dominika Peczynski i sociala medier: "Det gör ont i mig att se denna ärliga, vänliga, varma, lojala och plikttrogna person som jag älskar så oerhört släpas i smutsen, baserat på lösa rykten och skvaller från en fest där alla var fulla." (Källa: expressen.se)

Dominika uppvisar här och nu alla klassiska tecken på medberoende. Jag både hoppas och tror att de båda lämnar landet för gott inom en snar framtid.
Citera
2017-08-05, 19:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NygammalVals
Under lördagen skriver sambon Dominika Peczynski i sociala medier: "Det gör ont i mig att se denna ärliga, vänliga, varma, lojala och plikttrogna person som jag älskar så oerhört släpas i smutsen, baserat på lösa rykten och skvaller från en fest där alla var fulla." (Källa: expressen.se)

Så frågan är då, mitt i allt detta och om inget ligger bakom, varför avgår han från sina uppdrag?
Citera
2017-08-05, 19:17
Medlem
Anders Borg blev äckligt oförskämd men han blev också aggressiv. Att vara tillsammans med någon som inte klarar utav att sätta en gräns för sitt drickande är inte roligt men att vara tillsammans med någon som också blir aggressiv det är väl ändå det mest obehagliga. Alla var fulla säger Dominika men alla blev väl inte aggressiva? Antagligen inte första gången detta händer. Dominika ser ju i och för sig ganska bastant ut men många är dem, kvinnorna som tror de kan hantera eller förändra män med problem av olika slag, eller som attraheras av dylika. Anders Borg fyller 50 nästa gång. Blir det ett alkoholfritt kalas?
Citera
2017-08-05, 19:18
Medlem
Tjackmosters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2006
Nu är Anders Borg nog eventuella politikska karriär avslutad
när han börjar med att gå i clinch med sina partifränder.
Möjligen skulle han han kunna bli värvad av SD som har en
helt annan syn på etikett och vett när det gäller alkohol.
Dessutom skulle detta bli en nagel i ögat på Anna Kinberg Batra.

I detta läge borde han göra som Mona Sahlin bara försvinna från
offentligheten och strunta i att ta debatten men antagligen är det
Dominika Peczynski driver på honom att göra det ena felsteget
efter det andra.
Antagligen är det så, och det är helt fantastiskt. Anders Borg skiljer sig från sin fru som har fött tre barn åt honom och slår sig istället ihop med en judisk kabbalahäxa som bokstavligen driver en kontaktförmedling för otrogna makar (Victoria Milan). Inom loppet av bara ett par år har Dominika Peczynski drivit honom till vansinne, karriärsjälvmord med avhopp från den ena styrelsen efter den andra, offentlig förödmjukelse och ett fördjupat missbruk av både alkohol och antagligen även andra droger.

Att drivas till självmord är precis vad det svinet förtjänar, men troligtvis är han för narcissistisk lagd för att någonsin ta det sista, avslutande steget. Snarare lär vi i framtiden se Anders Borg som stamgäst, och som lättretlig, återkommande bråkmakare, på kvarterskrogen och i polisens fylleceller.
Senast redigerad av Tjackmoster 2017-08-05 kl. 19:22.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NygammalVals

Dominika uppvisar här och nu alla klassiska tecken på medberoende. Jag både hoppas och tror att de båda lämnar landet för gott inom en snar framtid.

Förmodligen en engångsföreteelse, lite som Kungens skandal.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ViolaDoris
Anders Borg fyller 50 nästa gång. Blir det ett alkoholfritt kalas?

Skulle tippa att han tar dödsknark själv på någon toalett och sen shankar några pundare på plattan.
Citera
2017-08-05, 19:20
Medlem
Sillberskys avatar
Fast nu så var det en fest för 50 pers så att en hel del fakta har sannolikt kommit fram.
Väljer att avgå kan likaväl betyda: fått sparken.
Citera
2017-08-05, 19:20
Medlem
NygammalValss avatar
Under lördagen uppdaterade hon (Dominika) sin Facebooksida:
"Jag är kvinna och till skillnad från dem så lever jag med Anders. Anders kvinnosyn är till hundra procent sund. Han är en snäll, omtänksam och mycket jämställd sambo. Han lyssnar, peppar och engagerar sig i allt jag tar mig för. Anders har ett stort, varmt hjärta och han är min bästa vän." (Källa: expressen.se)

Herrgud, vilket ofattbart våp till fruntimmer. Hon borde bara hålla käften i nuläget. Man tar sig för pannan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in