2008-11-03, 20:47
Medlem
Santerias avatar
Instämmer med vad många andra säger, vi har en grov jargong med en massa nedsättande fraser som utomstående hade uppfattat som kränkande. Hos oss funkar det som så att desto mer man småtjafsar desto tajtare är man. Väldigt omoget, men sant. "Shut your faaaaace" slänger vi in i varannan mening.
Citera
2008-11-04, 08:27
Medlem
J.Perssons avatar
Det vanligaste hos mig är nog att fader kommer och säger: "Ska du ha stryk nu eller på en gång?" och avslutar sen med några smällar på axeln.

Småtjafs är kul!
Citera
2008-11-04, 10:58
Medlem
challiss avatar
Haha, det är vanligt att vi sitter och drygar som fan mot varandra. Jag klarar det dock aldrig för jag tar det aldrig personligt :\.

Annars är det mycket som bygger på Skogsturken, Abdullah och andra YouTube-profiler.
Citera
2008-11-04, 18:15
Medlem
Masse112s avatar
Hemma kör vi mycket ordvitsar. Med kompisarna mycket olika beroende på vem man umgås med. Med endel kör vi mycket torsk-på-tallinn citat och försöker prata fint som t.ex "detta var mycket gemytligt" eller dra upp gamla ordspråk osv, med andra är det mycket imitation av gamla rika gubbar med intressen som segelbåtar, bridgekvällar och att dra gamla historier om hur det var förr.
Sedan så funkar sex, bajs och kiss humor hos alla
Citera
2008-11-04, 22:20
Medlem
FlipThePhrases avatar
Jag och mina bröder brukar lite spontant sådär plantera (bör nämnas; EGNA roadkills, inte andras och EJ utförda med mord i blicken) roadkills i varandras bostäder... En gång vandrade en halvrutten ekorre runt bland husen/lägenheterna i några månader. Vi begravde den dock gemensamt då den dök upp i ena brorsans kylskåp efter en ölhävarkväll. Där gick gränsen Har dock vart dåligt med ashumorn senaste tiden, kanske ska ta en tur mä biln'...

Annars är det den vanliga NileCityjargongen, skämt och imitationer om lokala byfånar och rent allmänt totalt ickepolitiskt korrekt beteende.
Citera
2008-11-06, 21:44
Medlem
Ämnet judenäsor kommer upp relativt frekvent inom familjen
Citera
2008-11-06, 22:10
Medlem
I skolan är det alla möjliga skämt.. rasistskämt, sexskämt, förnedrande, riktigt osmakliga(Engla, bobby osv) och allmänt störd humor.

Bland familjen är det ungefär samma humor, dock liiiite mildare.
Citera
2008-11-07, 07:19
Medlem
Vi har riktigt rasistisk humor hemma hos oss. Min bror kan komma in springande i ett rum där jag och vår mamma är och låtsas hålla i ett gevär och säga "vem har släppt in negerhelveterna?" bara ett exempel. Tror brorsans favorit ord är neger..

Med vänner är det oftast mer sex och mycket osmakliga skämt.
Citera
2008-11-09, 11:22
Medlem
von_Ss avatar
Internhumor är det överlägset roligaste. Inavlade raggare, kåthet samt egengjord musik skrattar vi ofta åt i min bekantskapskrets!

EDIT: Glömde negerskämten.
Citera
2008-11-09, 14:37
Medlem
endymions avatar
Väldigt mycket sunes sommar/jul citat och andra grymt bra gamla barn serier.
Citera
2008-11-12, 17:04
Medlem
lajders avatar
med min familj är det inte så jättemycket, lite smått kanske jag inte tänker på.
Kompisarna är det väl värre med. Fast det är ju så det ska vara
Citera
2008-11-12, 20:45
Medlem
Judeskämt, Engla, döda barn, springer och heilar framför specielt utvalda människor, sexskämt, våldtäkter, downs/damp/psyk-barn härmas allt för ofta, prata fint med idiotiska människor, förfölja okända människor, fejk streetfighting/ninja på stan tills folk försöker ingripa, hemligt teckenspråk som innehåller fula gester, rinkebysvenska.

Ungefär det.

Sen slår vi varandra varje gång vi ser en neger, kines, jude, alban, levande handduk o.s.v

Ja, vi är fullkomligt normala och inte yngre än 8.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in