• 1
  • 2
2008-11-03, 18:31
Medlem
volvo 240s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snurreskvätt
Ja verkligen.
Att en 75 åring fotograferar en 17 åring är ju helt naturligt och mysigt. Hon gjorde det garanterat inte för pengar, utan för att hon själv ville och tyckte gubben var snygg.

.

Ja onaturligt är det ju inte iaf, som sagt. Så vida tjejen inte var riktigt underutvecklad.

Har du sett hur 17åringar ser ut? Och det var väl ingen som sagt att han betalat för at ta kort på nån?
Citera
2008-11-03, 19:47
Medlem
ilcontes avatar
http://annahl.blogg.se/

Citat:
Ursprungligen postat av chribsson2
Man måste älska kvällstidningar...vilken ickehändelse! En gammal snuskgubbe på en Ö relativt längt bort åker dit med foton på naken 17-åring. Han var med i ett barnprogram som spelades in 2001 och medverkade i hela 3 avsnitt. Svt har köpt in de 3 avsnitten och visat. Detta påverkar våra barn påföljande sätt: ?. Kudos till reaktören som lyckats göra en nyhet av detta.

http://annahl.blogg.se/ De tar upp precis det! Aftonhoran borde ha lagts ner för länge sen!
Citera
2008-11-03, 23:54
Medlem
Inga Sörmans avatar
Gubben gjorde alltså rösten till bilen i den BRITTISKA versionen. I Sverige är ju programmet dubbad med svenska röster, så han är inte ens med. Snacka om att göra en höna av en fjäder.
Citera
2008-11-03, 23:59
Medlem
ParvixIIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inga Sörman
Gubben gjorde alltså rösten till bilen i den BRITTISKA versionen. I Sverige är ju programmet dubbad med svenska röster, så han är inte ens med. Snacka om att göra en höna av en fjäder.

Pratar bilen någonsin? Det är väl bara en speakerröst, eller minns jag alldeles fel?
Citera
2008-11-04, 02:18
Medlem
Vet ej varför men jag har alltid haft känslan att barnprogramledare är lite peddo, Se på björnes magasin vilken normal människa sätter frivilligt på sig en sådan dräkt och pratar som han gör?

John Blund ja resten fattar ni.(man ska ju ej prata illa om dom döda)
Minns ni ville valle och viktor ? vad hände sen? Jo Herr Lundin fortsatte med slemmiga barnprogram ryser av obehag när jag både ser och hör honom gör jag iofs alltid när nån försöker vara helyllekille brrr...
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in