2009-08-16, 00:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trottwell
HGH förstörs av magsyra och tarmbakterier, det finns många orala preparat på nätet som saluförs som legala HGH, kapslar, tabletter, munspray, örter o.s.v. De är legala för att de är verkningslösa. Om någon vill sälja orala HGH till dig har han själv blivit lurad eller också försöker han lura dig, preparaten påstås öka frigörandet av kroppens eget HGH, detta kan MÖJLIGEN fungera i mycket små mängder under kort tid.

Om du skall använda HGH måste du injicera, sök här på FB och på nätet, men läs inte sidor som vill sälja något till dig tex: pro HGH, HGH Stimulator, Legal HGH, Natural HGH eller liknande fantasi namn.
Jag läser och lär. Tack för råden //Diaboli
Citera
2009-08-26, 15:58
Bannlyst
IQ befriade frågor om HGH.

Hej har aldrig använt HGH fast har läst väldigt mycket om det men är jävligt förvirrad hur man kokar i hop röran, vad jag har fattat så i en 5g vial blandar man 2 ml vatten och sedan skjuter en 10a på Insulin nålen men hur ofta kan man skjuta som minimum för att öppnå resultat, har sökt överallt och hittar inte och det är jävligt förvirande och veta hur mycket man ska skjuta och jag fattar inget med det är jävla IUE grejen eller va fan det är, någon som kan förklara lite snabbt här? :P har brain freeze
Citera
2009-08-26, 16:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PersianGod
Hej har aldrig använt HGH fast har läst väldigt mycket om det men är jävligt förvirrad hur man kokar i hop röran, vad jag har fattat så i en 5g vial blandar man 2 ml vatten och sedan skjuter en 10a på Insulin nålen men hur ofta kan man skjuta som minimum för att öppnå resultat, har sökt överallt och hittar inte och det är jävligt förvirande och veta hur mycket man ska skjuta och jag fattar inget med det är jävla IUE grejen eller va fan det är, någon som kan förklara lite snabbt här? :P har brain freeze
Flyttade ditt inlägg till rätt tråd!

/mod
Citera
2009-08-26, 16:04
Moderator
^Eazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PersianGod

Här: Blandning av HGH, såhär gör du!
Slänger denna då allt är besvarat i den tråden.
Doping -> PK
/Mod

Du hann före Natural
Citera
2009-09-09, 15:57
Medlem
Tillväxt

Funkar det att blanda tillväxten med vatten från apoteket? (ögondroppar)

Mvh
Citera
2009-09-09, 16:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av hideout

Mvh

det funkar, men det irriterar huden och ger en röd färg kring området kliar rätt mycket
Citera
2009-09-09, 16:04
Medlem
MEGABITs avatar
One drop funkar bra svider lite mer än bac water men det funkar
Citera
2009-09-09, 16:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hideout

Mvh
Flyttad till rätt tråd! /mod
Citera
2009-09-22, 21:10
Medlem
De byggare som jag känner tar sin tillväxt direkt på morgonen, sen väntar många av dem en timme och SEN käkar dem. Min fråga är om någon här kan svara på varför man väntar en timme efter inject med käk?

Sen skulle jag gärna vilja veta hur ofta man bör byta spruta? Räcker det med en gång/månad eller mer ofta?

Mvh
Citera
2009-09-22, 21:24
Medlem
Just det... en fråga till...

Finns det något sätt what so ever för att få reda på om man får äkta vara eller fejk? Kan man kanske smaka på det eller liknande? hehe.. vad som helst.. är ju en rätt dyr grej att bli blåst på. Man kan ju få rent vatten i rören.
Citera
2009-09-23, 02:31
Medlem
Gabrozzis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flashbacckk
Just det... en fråga till...

Finns det något sätt what so ever för att få reda på om man får äkta vara eller fejk? Kan man kanske smaka på det eller liknande? hehe.. vad som helst.. är ju en rätt dyr grej att bli blåst på. Man kan ju få rent vatten i rören.

Det vanligaste sättet att fejka på är att sälja HCG som är mycket billigare. Köp graviditetstest och droppa lite av
ditt prepp på den. Visar den "gravid" så har DU blivit knullad...
Citera
2009-10-19, 22:38
Medlem
Serotropin HGH & Serotropin Long R3 IGF-1 Kicks Ass !!!

Satan vilket tryck dessa prylar ger, minst sagt.
Har prövat mycket men detta ger grymt tryck och ruskig återhämtning !!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in